30.07.07, 21:18
Rosną szeregi Universal McCann
Universal McCann wzmacnia swoje szeregi. Do zespołu konsultantów domu mediowego dołączyły Alicja Pietraszewska oraz Anna Czajkowska. Awans na Internet Planner/Buyera otrzymali Katarzyna Kościówko oraz Bartek Owczarczyk. W ramach programu praktyk Universal McCann praktyki rozpoczęli laureaci tegorocznej edycji „Grasz o staż” Dagmara Brańka i Igor Ruczyński oraz Anna Brajbisz z Warszawskiej Szkoły Reklamy.
Alicja Pietraszewska objęła stanowisko Junior Radio Buyera. Wcześniej pracowała w TNS OBOP, Instytucie Doradztwa i Badań Rynku ALMARES oraz w PBS DGA.
Anna Czajkowska rozpoczęła pracę w Universal McCann na stanowisku Junior Interactive Plannera/Buyera. Doświadczenie zdobywała w PriceWaterHouseCoopers oraz Interactive Marketing Partner Polska.
W ramach programu praktyk studenckich Universal McCann Dagmara Brańka rozpoczęła staż w dziale TV Buying, natomiast Igor Ruczyński i Anna Brajbisz w dziale Planning.
Brańka i Ruczyński są laureatami programu Grasz o staż, a Brajbisz, która studiuje w Warszawskiej Szkole Reklamy została wybrana wśród najlepszych studentów przez Annę Kupczyk, która jako ekspert Universal McCann wykłada w tej szkole „Planowanie Mediów”.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze