29.11.17, 11:31
Eurozet klientem Lighthouse
Eurozet, grupa radiowa, dołączyła do grona klientów agencji Lighthouse.
W ramach współpracy, Lighthouse odpowiada za wsparcie działań employer branding i rozwój kanałów digitalowych (tj. Facebook, LinkedIn). Konsultanci firmy przeprowadzili również audyt i przygotowali strategię komunikacji wewnętrznej, w ramach której uruchomiono nową platformę dla pracowników Grupy Eurozet.
Za realizację projektu odpowiada Project Manager Ewa Skalniak, wspierana przez Martę Górnicką i Anitę Ceglińską z zespołu Digital.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze