30.11.17, 15:00
Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij. Kampania marki Heineken z legendą Formuły 1
"Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę” - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia br. wystartuje kampania telewizyjna marki.
Jackie Stewart jest legendą Formuły 1 i trzykrotnym mistrzem świata w latach 1969, 1971 i 1973. Jest również zaangażowany w działalność na rzecz bezpieczeństwa drogowego. „W ramach partnerstwa z Formułą 1 chcemy w nowy i innowacyjny sposób podejść do komunikacji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu” – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec. „Ważne jest nie tylko wskazywanie skutków nadużywania alkoholu, ale przede wszystkim kształtowanie świadomych postaw i zachowań konsumentów. W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedyną opcją” – dodaje Filipiak.
Heineken jest globalnym sponsorem Formuły 1 od czerwca 2016 r. Kampania „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” jest elementem działań Heinekena w zakresie promocji odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Komunikacja odpowiedzialnościowa jest obecna również w czasie wszystkich imprez sponsorowanych przez markę, takich jak Liga Mistrzów UEFA i Mistrzostw Świata w Rugby, a także na setkach festiwali muzycznych i koncertów na całym świecie. Informacje o kampanii promującej odpowiedzialne spożycie pojawiają się również na wszystkich opakowaniach marki.
Spot emitowany będzie od 1 grudnia br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie.
Reklamę dla Heineken’a stworzyła agencja Publicis Italia, reżyserem jest Gary Freedman. Utwór wykorzystany w reklamie nosi tytuł „Heroes” i wykonywany jest przez Davida Bowie. W Polsce dla marki pracują: agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Komentarze