30.11.17, 15:00

Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij. Kampania marki Heineken z legendą Formuły 1

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

"Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę” - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia br. wystartuje kampania telewizyjna marki.

Jackie Stewart jest legendą Formuły 1 i trzykrotnym mistrzem świata w latach 1969, 1971 i 1973. Jest również zaangażowany w działalność na rzecz bezpieczeństwa drogowego. „W ramach partnerstwa z Formułą 1 chcemy w nowy i innowacyjny sposób podejść do komunikacji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu” – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec. „Ważne jest nie tylko wskazywanie skutków nadużywania alkoholu, ale przede wszystkim kształtowanie świadomych postaw i zachowań konsumentów. W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedyną opcją” – dodaje Filipiak.

Heineken jest globalnym sponsorem Formuły 1 od czerwca 2016 r. Kampania „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” jest elementem działań Heinekena w zakresie promocji odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Komunikacja odpowiedzialnościowa jest obecna również w czasie wszystkich imprez sponsorowanych przez markę, takich jak Liga Mistrzów UEFA i Mistrzostw Świata w Rugby, a także na setkach festiwali muzycznych i koncertów na całym świecie. Informacje o kampanii promującej odpowiedzialne spożycie pojawiają się również na wszystkich opakowaniach marki.

Spot emitowany będzie od 1 grudnia br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie.

Reklamę dla Heineken’a stworzyła agencja Publicis Italia, reżyserem jest Gary Freedman. Utwór wykorzystany w reklamie nosi tytuł „Heroes” i wykonywany jest przez Davida Bowie. W Polsce dla marki pracują: agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Komentarze

Powiązane

29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
28.11.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski prezesem Lifetube
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z Lifetube. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.
28.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Crunchips zagra czwarty raz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Edycja Limitowana z projektem Jurka Owsiaka
Crunchips, marka chipsów z portfolio Lorenz, po raz czwarty włącza się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
28.11.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Oficjalnie. Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. Firma oficjalnie staje się integralną częścią YouGov.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
27.11.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji
Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.