04.12.17, 13:00
Tomasz Lis w zespole Partner of Promotion
Do agencji public relations Partner of Promotion dołączył Tomasz Lis. Na stanowisku Account Director będzie odpowiadał za rozwój obszarów związanych z Brand PR oraz Employer Branding.
Lis jest związany z branżą public relations od 17 lat. Przez ostatnie cztery lata był dyrektorem ds. marketingu i komunikacji w firmie Philipiak. W trakcie swojej kariery zawodowej doradzał m.in.: takim markom jak Absolut, Johnnie Walker, Coca Cola, IBM, Lee, Nestle, Sharp, Sony i Zelmer. Wcześniej przez wiele lat był szefem zespołów brandowych w polskich i międzynarodowych agencjach public relations.
Tomasz Lis jest jurorem w wielu konkursach branżowych w tym m.in.: Young Creatives Cannes Lions i Złotych Spinaczach. Wykłada public relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Koordynowane przez niego kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody podczas polskich i międzynarodowych konkursów branżowych. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze