31.07.07, 22:35
Neolit Media wielkoformatowo dla Toyoty
Do końca sierpnia br. potrwa największa kampania outdoorowa Toyota Motor Poland realizowana przez Neolit Media, brokera i właściciela wielu lokalizacji wielkoformatowych w całej Polsce.
„Zaplanowana przez nas kampania obejmuje lokalizacje nadmorskie i mazurskie z naszej oferty letniej. Dodatkowo ekspozycja marki zostanie uzupełniona o atrakcyjne turystycznie lokalizacje w największych miastach Polski” – mówi Piotr Jeziorowski, prezes Neolit Media.
Toyota Motor Poland to obecnie największy klient Neolit Media. Reklamy firmy pojawiły się w aż 29 miastach. 19 z nich znajduje się na Pomorzu, 5 na Mazurach, a ostatnie 5 to największe aglomeracje w Polsce: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Gdynia i Wrocław.
„Rzadko realizujemy tak ogromne zlecenia, chociaż mamy już doświadczony zespół. Pracujemy z Toyotą od kilku lat, a jest to firma, która zna wartość wielkiego formatu. Również dzięki innej kampanii Toyoty, w I kwartale tego roku udało nam się pobić nasz rekord i obsłużyć logistycznie aż 52 lokalizacje, co w tej branży należy do rzadkości” – podkreśla Piotr Jeziorowski.
Lokalizacje dla Toyota Motor Poland zostały wyselekcjonowane z oferty Neolit Media „Lato w outdoorze.” W ofercie znajduje się 20 lokalizacji nadmorskich (m.in. Międzyzdroje, Ustka, Łeba, Jastarnia, Mielno, Chałupy, Ustronie Morskie, Hel oraz Trójmiasto), lokalizacje na Mazurach (Mrągowo, Mikołajki, Pisz, Giżycko, Węgorzewo) oraz lokalizacje dla wypoczywających w górach (m.in. Zakopane, Krynica Zdrój, Karpacz). Oferta obejmuje frontlighty i siatki wielkoformatowe o powierzchni od 20 m2 do nawet 1200 m2!
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze