24.12.17, 11:00

Agencja Kalicińscy.com przygotowała kampanię społeczną dla Banków Żywności

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna Banków Żywności pod hasłem „Ratuj jedzenie, któ-re dla innych jest marzeniem”. Za pomysł kreatywny, hasło kampanii i jej realizację w telewizji, radiu, prasie, OOH oraz kanałach digital, odpowiedzialna jest agencja Kalicińscy.com. 

W Polsce rocznie marnowane jest 9 mln ton żywności, podczas gdy 1,8 miliona osób żyje w ubóstwie i jest niedożywionych. Banki Żywności są jedyną organizacją, która na masową skalę potrafi rozwiązać ten pro-blem poprzez pozyskiwanie żywności od producentów, z hipermarketów oraz z sieci restauracji Amrest i przekazywanie jej potrzebującym. Celem kampanii jest zebranie pieniędzy na koszty związane z logistyką, czyli transportem żywności odebranej od darczyńców, jej magazynowaniem, przechowywaniem i przekazy-waniem dalej.

Zadaniem agencji Kalicińscy.com było stworzenie konceptu kreatywnego kampanii, która ma zachęcić Pola-ków do przekazywania wpłat na rzecz organizacji oraz będzie budowała wizerunek i rozpoznawalności Ban-ków Żywności, które do tej pory prowadziły kampanie komunikacyjne jedynie w okresie przekazywania 1 proc. podatku na organizacje non-profit oraz w czasie świątecznych zbiórek żywności w hipermarketach. Teraz poprzez zintegrowaną kampanię organizacja chce silniej zaistnieć w świadomości Polaków.

Za ideę kreatywna kampanii odpowiada Michał Plichta, Copywriter Kalicińscy.com. Nad kreacją kampanii pracowali również Piotr Wróblewski, Senior Art Director Kalicińscy.com oraz Sebastian Deszkiewicz, Graphic Designer Kalicińscy.com. Autorem zdjęcia na kreację outdoorową kampanii jest Krzysztof Bednarski, Senior Art Director Kalicińscy.com. Projekt prowadzony jest przez Polę Ziejewską, Client Service Director Kaliciń-scy.com oraz Łukasza Jankowskieg, Account Managera Kalicińscy.com.
Kampania to 30 sekundowy spot emitowany w TVP oraz w stacjach komercyjnych, 30 sekundowy spot ra-diowy, kreacje prasowe, kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz kreacje dostosowane do kanałów digital, w tym social mediów.
Agencja przygotowała również landing page poprzez który, będzie można wpłacać pieniądze na rzecz Ban-ków Żywności.
Spot telewizyjny oraz spot radiowy zostały wyprodukowane przez Fog Production, pod kierownictwem Marii Taras, Senior Producer Fog Production.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.