19.12.17, 12:00

Grupa CzasDzieci.pl szuka inwestora

Logo serwisu CzasDzieci.pl
Fot.: materiały prasowe

Jesienią br. właściciele grupy CzasDzieci.pl, największego niezależnego serwisu dla rodziców, rozesłali do koncernów medialnych i funduszy zapytania o zainteresowanie kupnem udziałów.

CzasDzieci.pl został stworzony w 2006 r. bez dużych funduszy inwestycyjnych. Prowadzony przez humanistów osiągnął w swojej historii zasięgi na poziomie blisko 1 mln użytkowników miesięcznie. Portal jest dwutargetowy - dociera niemal po połowie do rodziców (aktualnie głównie matek) z treściami poradnikowymi na czele z newsami z dziewięciu największych miast i dwóch aglomeracji oraz do dzieci, które w strefie rozrywki mogą znaleźc bezpieczne gry i zabawy. 

"Nadal trudno przekonać klienta do tego, że matka jest kobietą” - przyznaje Agnieszka Karp-Szymańska , prezes i współtwórca portalu. „Dzieje się tak dlatego, że wielu marketerów myśli stereotypowo, że matka ma w głowie tylko to co dotyczy macierzyństwa. Nic bardziej mylnego. Gdy 24 h/7 myślisz o innych, czasem masz ogromną potrzebę pomyślenia o sobie. Widzimy jednak zmiany, pracujemy z takimi markami jak Nescafe z całoroczną komunikacją lifestylową czy Clinique odliczającą dni z czytelnikami do Świąt. (…) Od początku niestandardowe kampanie, i indywidualne podejście do współpracy były priorytetami w firmie" – podkreśla Karp-Szymańska.

Spółka jest na etapie poszukiwania partnera strategicznego, który dzięki dotychczasowemu doświadczeniu ma pomóc zweryfikować kierunki rozwoju i przyspieszyć pełne wykorzystanie potencjału biznesowego.

Aktualnie prowadzone są badania potrzeb i weryfikacja użyteczności, a także przygotowywania do redesignu. Nowa odsłona zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2018 r.

Komentarze

Powiązane

23.01.23, 13:08
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Godlewski przechodzi ze Sport.pl do redakcji Przeglądu Sportowego Onet
Łukasz Godlewski przechodzi do redakcji Przeglądu Sportowego Onet i obejmie funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisu, Jacka Stańczyka.
17.01.23, 20:28
| radio » informacje | internet » informacje
Pierwszy podcast rzeka z Aleksandrem Kwaśniewskim w Gazeta.pl
„Kwaśniewski Story. Podcast rzeka z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim” to pięć godzinnych rozmów przeprowadzonych przez Grzegorza Sroczyńskiego z byłym prezydentem Polski. Podcastów będzie można posłuchać na stronie głównej Gazeta.pl, w serwisie Wiadomosci.Gazeta.pl oraz na najpopularniejszych platformach podcastowych.
13.01.23, 21:30
| internet » informacje
Drożeją abonamenty w usłudze Legimi
Legimi, pionier modelu subskrypcyjnego na polskim rynku e-książki, 28 grudnia 2022 r. wprowadził nowe ceny abonamentów. Jest to pierwsza podwyżka od ponad pięciu lat.
12.01.23, 13:48
| internet » e-commerce
Koniec Shopee Polska. Gigant wycofuje się z polskiego rynku
Niespodziewanie platforma Shopee Polska kończy działalność i to w trybie natymiastowym.
12.01.23, 11:44
| prasa » informacje | internet » informacje
Jan Rybicki laureatem projektu Weekend.Gazeta.pl Polska Stories
„Polska Stories” to projekt Weekend.Gazeta.pl, w ramach którego redakcja serwisu poszukiwała, a następnie szkoliła młodych reportażystów i reportażystki. Finaliści konkursu wzięli udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikowali swoje reportaże na łamach Weekend.Gazeta.pl. Zwycięzcą pierwszej edycji został Jan Rybicki.
11.01.23, 22:00
| internet » informacje
Agencja K2 Precise z Grupy K2 zaczyna współpracę z Urvis Bike
Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.
11.01.23, 13:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Turystyczni Dziennikarze Roku 2021 wybrani. Sława Bieńczycka laureatką konkursu w kategorii audycja radiowa
Polska Organizacja Turystyczna po raz czwarty przyznała tytuły Turystycznego Dziennikarza Roku w czterech kategoriach: artykuł, audycja radiowa, fotoreportaż oraz wideo. Laureatką w kategorii audycji radiowej została dziennikarka Jedynki Polskiego Radia - Sława Bieńczycka.
10.01.23, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera
LTTM przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania „Influencer Manager”. Szkolenie posiada certyfikację Ministerstwa Edukacji i Nauki z kodem zawodu, co jednocześnie oznacza, że influencer manager stanie się dzięki temu oficjalnie zawodem.
09.01.23, 18:47
| internet » informacje
Hyundai pozostaje partnerem strategicznym Onet Rano także w 2023 roku
Hyundai Motor Poland i Onet Rano przedłużają strategiczne partnerstwo. Od stycznia br. poranny program Onetu będzie nadal realizowany z samochodu o napędzie w 100% elektrycznym - Hyundai IONIQ 5.
05.01.23, 10:00
| internet » informacje
Powstaje The Hero Hub – polska platforma wspierająca tworzenie produktów influencerskich
W 2023 r. na polskim rynku zadebiutuje The Hero Hub – platforma wspierająca influencerów i marki w tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Projekt powstał z inicjatywy wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.