31.12.17, 13:00

Szczecin: duży spadek Radia Zet i Trójki

Logo Radia Zet
Fot.: materiały prasowe

Radio Szczecin powróciło na pozycję lidera w Szczecinie – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (Szczecin). 

Radio Szczecin powróciło na pierwsze miejsce. W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku stacja straciła 0,5 p.p. Na drugie miejsce awansowało Radio RMF FM (wzrost o 3 p.p.), a na trzecie miejsce spadło Radio Zet (strata aż 5,2 p.p.).

Bardzo duży spadek udziałów zaliczyła Trójka (aż 5 p.p.). Spory spadek dotknął również TOK FM (strata 1,6 p.p.).
Rosną z kolei udziały takich stacji jak m.in.: Radio Eska (wzrost o 1,8 p.p.), Antyradio (wzrost o 2,7 p.p.), VOX FM (o 1,2 p.p.), RMF Classic (o 1,6 p.p.), RMF MAXXX (o 1,6 p.p.) czy Radia Plus Szczecin (o 1 p.p.).

Udział stacji radiowych w Szczecinie 

  grudzień 2015 : maj 2016 czerwiec 2016 : listopad 2016 grudzień 2016 : maj 2017 czerwiec 2017 : listopad 2017
Radio Szczecin 19,4% 15,7% 17,4% 15,2%
Radio RMF FM 12,9% 11,9% 9,1% 14,9%
Radio ZET 13,5% 15,8% 14,1% 10,6%
Radio Złote Przeboje Na Fali 89,8 FM (Szczecin) 5,0% 7,0% 5,4% 7,9%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 11,5% 12,7% 16,1% 7,7%
Radio ESKA (Szczecin) 4,7% 5,7% 4,1% 7,5%
Antyradio / do 2015-01 Radio ZET Chilli 2,7% 3,4% 5,5% 6,1%
Radio VOX FM (sieć: 17 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock 4,5% 4,4% 3,0% 5,6%
Radio RMF Classic (sieć: 20 częstotliwości) / badane od 10.2010 3,5% 2,8% 3,7% 4,4%
Radio RMF MAXXX (Szczecin) 3,5% 2,6% 2,6% 4,2%
Radio TOK FM 5,1% 5,6% 7,1% 4,0%
Radio Wawa (Szczecin) 2,3% 2,7% 2,4% 3,3%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 3,8% 3,9% 4,3% 3,2%
Radio Plus Szczecin 2,1% 1,8% 2,1% 2,8%
Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka - Program 4 Polskiego Radia 1,5% 0,4% 1,0% 0,8%
Radio Maryja 1,4% 1,0% 0,6% 0,7%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,9% 0,3% 0,2% 0,5%
N= 1178 1151 1112 972

Fale:
grudzień 2015 : maj 2016 (wielkość: 41 989)
czerwiec 2016 : listopad 2016 (wielkość: 41 762)
grudzień 2016 : maj 2017 (wielkość: 41 624)
czerwiec 2017 : listopad 2017 (wielkość: 41 793)
Grupy celowe:
Szczecin:
Wybrane miasta = Szczecin
Wielkość (nie ważona): 333 218 (36 235 przypadków, 2,4% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 07:45
| radio » informacje
Świąteczny konwój i Gwiazdkowy pociąg Radia ZET kursują po Polsce
"Świąteczny konwój Radia ZET" ruszył w Polskę odwiedzić największe polskie jarmarki. W trasę po kraju wyruszył również "Gwiazdkowy pociąg Radia ZET".
04.12.24, 15:30
| radio » informacje
My wiemy, o co zapytać. Dziennikarze TOK FM w kampanii wizerunkowej stacji
Radio TOK FM wystartowało z kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”, której celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie.
04.12.24, 11:30
| radio » informacje
Zabłyśnij na Święta. Świąteczna akcja Radia ESKA2
6 grudnia br. na antenie Radia ESKA2 rozpocznie się akcja „Zabłyśnij na Święta”, w której nagradzane będą najpiękniejsze gwiazdkowe dekoracje. Przez cały grudzień stacja grać też będzie najpopularniejsze polskie świąteczne utwory.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 08:45
| radio » informacje
Fundacja Radia ZET i Fundacja Castorama pomogą razem mieszkańcom Gminy Głuchołazy
Fundacja Radia ZET rozpoczęła współpracę z Fundacją Castorama, której celem jest skoordynowana pomoc dla mieszkańców Gminy Głuchołazy, których domy i mieszkania ucierpiały w wyniku wrześniowej powodzi oraz przyspieszenie rozpatrywania wniosków o dofinansowanie remontów.
02.12.24, 22:25
| radio » informacje
Mikołajkowy Piegowaty Koncert w Polskim Radiu Dzieciom
„Strony świata są cztery, a tam? Święty Mikołaj i renifery!” - pod takim hasłem odbędzie się mikołajkowy koncert z cyklu „Piegowate Koncerty” na który zapraszają Katarzyna Stoparczyk, Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie pod dyrekcją Michała Klauzy oraz Polskie Radio Dzieciom i Trójka.
02.12.24, 12:55
| radio » informacje
Radio ESKA kontynuuje akcję Kto jest Twoim Mikołajem?
Radio ESKA po raz kolejny akcją organizuje akcję „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa także głosowanie na największy hit 2024 roku.
01.12.24, 08:00
| radio » informacje
Spotkanie ze świętym Mikołajem na antenie Polskiego Radia Dzieciom
6 grudnia br. w godz. 20.00-21.00 św. Mikołaj będzie odpowiadał na pytania nadesłane przez najmłodszych słuchaczy Polskiego Radia Dzieciom. Wydarzenie będzie można śledzić w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej stacji.
29.11.24, 19:17
| radio » informacje
Świeża krew. Eska Roch chce promować młode rockowe talenty
4 grudnia br. na antenie radia Eska ROCK ruszy nowy program „Świeża krew”, którego celem jest promocja świeżych, obiecujących zespołów, solistów i projektów muzycznych, które przyciągają uwagę swoją pasją oraz jakością twórczości.
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.