27.12.17, 13:07

Święta przed TV: Polacy wybierali najczęściej TVP1. Kevin nie do pobicia

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Najpopularniejszym kanałem w Święta była tradycyjnie Jedynka. Najchętniej oglądanym filmem oczywiście „Kevin sam w Nowym Jorku" - wynika z opracowania Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl. 

W tym roku Polacy spędzili w pierwszy i drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia mniej czasu przed ekranami. Średnio każdy Polak oglądał TV przez pięć godzin, 39 minut oraz 37 sekund. Rok temu - sześć godzin, 1 minutę i 36 sekund.

Najchętniej oglądanymi programami od 24 do 26 grudnia 2017 r. był tradycyjnie "Kevin sam w Nowym Jorku" (Polsat), który obejrzało 4,4 mln widzów (aż 32,14 proc. udziału w rynku). Drugie miejsce zajęło specjalne wydanie reality show "Rolnik szuka żony" (TVP1) - 3,24 mln widzów. Trzecie miejsce zajął "Teleexpress" (TVP1) - 3,06 mln widzów. Kolejne miejsca zajęły takie propozycje antenowe jak: "Sport" (TVP1) - 2,95 mln widzów, "Wielkie kolędowanie z Polsatem" (Polsat) - 2,9 mln widzów, "Wiadomości" (TVP1) - 2,85 mln widzów, "Mistrzostwa Polski w skokach narciarskich”, (TVP1) - 2,68 mln widzów, "Orędzie Arcybiskupa na Boże Narodzenie" (TVP1) - 2,6 mln widzów, "Fakty" (TVN) - 2,59 mln widzów oraz "Jaka to melodia?" (TVP1) - 2,45 mln widzów.

Najchętniej oglądanymi kanałami w dniach 25-26 grudnia br. w grupie 4+ były takie kanały jak: TVP1 - 11,09 proc. udziału w rynku (strata w porównaniu do okresu z 2016 r. o 0,34 p.p.), Polsat - 8,86 proc. (strata 1,02 p.p.), TVN - 8,48 proc. (strata 1,18 p.p.), TVP2 - 7,23 proc. (wzrost o 0,19 p.p.), TV4 - 4,17 proc. (wzrost o 0,81 p.p.), TVN7 - 3,54 proc. (strata 0,8 p.p.), TV Puls - 3,5 proc. (strata 1,01 p.p.), TVP INFO - 3 proc. (wzrost o 0,44 p.p.), TVN24 - 2,38 proc. (strata 0,27 p.p.), TTV - 2,37 proc. (strata 0,36 proc.).

W grupie 16-49 najchętniej oglądanymi kanałami były: Polsat - 10,86 proc. udziału w rynku (strata 1,09 p.p.), TVN - 10,43 proc. (strata 0,99 p.p.), TVP1 - 7,52 proc. (strata 0,16 p.p.), TVP2 - 6,05 proc. (strata 0,06 p.p.), TV4 - 4,36 proc. (wzrost o 0,25 p.p.), TVN7 - 4,05 proc. (strata 1,09 p.p.), TV Puls - 3,71 proc. (strata 1,17 p.p.), TTV - 3,25 proc. (wzrost o 1,09 p.p.), Puls 2 - 2 proc. (strata 0,08 p.p.), Polsat Film - 1,69 proc. (strata 0,02 p.p.).

Największe wydatki na reklamę 25 i 26 grudnia br. przeznaczyły takie marki jak: Allegro - 3,817 mln zł (wg cenników, nie obejmują rabatów), Plus - 3,473 mln zł, Winiary - 2,761 mln zł, Philips - 2,61 mln zł oraz Cyfrowy Polsat - 2,455 mln zł.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 10:47
| telewizja / VOD » informacje
Bogata oferta seriali w wiosennej ramówce Polsatu
Wiosenna ramówka Polsatu to głównie kontynuacje znanych formatów. Jeden element odróżnia wiosenną ofertę stacji od poprzednich sezonów – to wysyp telewizyjnych premier seriali, które debiutowały wcześniej w Polsat Box.
03.02.23, 09:59
| telewizja / VOD » informacje
Wiosenna ramówka TVN bez fajerwerków. Dwa nowe formaty i premiery seriali
Wiosenna oferta stacji TVN to głównie kontynuacje dobrze znanych pozycji. Nowością będzie gra telewizyjna „Kto wie?”, nowy serial paradokumentalny, a także serial komediowy „Mój agent”.
02.02.23, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Ruszył oficjalnie szósty multipleks Naziemnej Telewizji Cyfrowej
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia br. podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i weszła w życie 1 lutego r.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
02.02.23, 07:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy planują oszczędności w wydatkach na rozrywkę i gastronomię
Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company.
01.02.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
FIGHTIME HD w ofercie AVIOS
Sieć IPTV AVIOS jako pierwsza w Polsce wprowadziła do oferty program FIGHTIME HD dostępny dotychczas jedynie poprzez przeglądarkę internetową.
31.01.23, 20:30
| telewizja / VOD » seriale
HBO zamawia II sezon serialu The Last of Us
Serial „The Last of Us" powróci z drugim sezonem. Serial Craiga Mazina i Neila Druckamanna to drugi największy debiut HBO w pierwszym tygodniu premiery, tuż za „Rodem smoka".
31.01.23, 08:38
| telewizja / VOD » informacje
SkyShowtime zadebiutuje w Polsce 14 lutego
SkyShowtime, nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego br. będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Cena za miesięczny dostęp na polskim rynku wyniesie 24,99 zł.
30.01.23, 16:47
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
XTB będzie współpracować z Kanałem Sportowym
Kanał Sportowy rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.
30.01.23, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
Cały sezon nowego serialu Lulu w reżyserii Kingi Dębskiej w Polsat Box Go
W Polsat Box Go udostępniono cały sezon nowego serialu „Lulu” z Anną Dereszowską w roli głównej. Za reżyserię i scenariusz produkcji odpowiada Kinga Dębska.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.