03.01.18, 15:00
Polscy skoczkowie w kampanii LOTOSU
W Nowy Rok Grupa LOTOS wystartowała z kolejną częścią kampanii „NAJ nie bierze się znikąd”. Tym razem tematem są paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek.
„Pokazujemy w kampanii reklamowej paliw zimowych czołowych skoczków naszej kadry. To wybór całkowicie naturalny: jest zima, skaczą Polacy, tankujemy paliwa arktyczne na LOTOSIE” – wyjaśnia Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A. „Grupa LOTOS jest sponsorem polskich skoków narciarskich od dobrych kilkunastu lat i przez ten czas zauważamy wiele podobieństw między przygotowaniem skoczków do sezonu i naszą działalnością. Podstawowa prawda brzmi: więcej przygotowań = lepszy sezon (…)” – dodaje Pasek.
Spoty i inne materiały promocyjne pojawiły się w Nowy Rok już chwilę po północy zarówno w internecie, TV oraz radiu. Wtedy też został opublikowany nowy layout strony poświęconej kampanii Za całość odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Kreacja to dzieło wielokrotnie nagradzanego teamu kreatywnego, tj. Jacka Wójcika oraz Szymona Demirkola. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Televisor.
Kolejne odsłony kampanii charakteryzowały się zabiegami odwołującymi się do świata nauki, który reprezentuje dr Tomasz Rożek. Tym razem tematem spotu było wykorzystanie motywu wirtualnej makiety. Świat otaczający bohaterów kampanii – kadry polskich skoczków – został zaprojektowany i wygenerowany w 3D. Sami sportowcy zostali nagrani w hali na green screenie, natomiast otoczenie to efekt wyobraźni i ścisłej współpracy teamu kreatywnego FCB Bridge2Fun oraz studia postprodukcyjnego Televisor z reżyserem Michałem Sablińskim. Prace nad spotem trwały trzy miesiące.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze