14.01.18, 21:00
Książki. Magazyn do czytania i Wysokie Obcasy Extra z droższymi cenami reklam
Od stycznia br. zmieniły się cenniki reklamowe magazynów wydawanych przez „Gazetę Wyborczą” - „Książek. Magazynu do czytania" oraz „Wysokich Obcasów Extra”.
„Książki. Magazyn do czytania” od 2018 r. jest dwumiesięcznikiem. Agora zdecydowała o zmianie częstotliwości ukazywania się tego tytułu. Pierwszy numer „Książek” jako dwumiesięcznika ukaże się pod koniec lutego 2018 r. - oprócz stałych części pisma, w wydaniu pojawią się też nowe sekcje, rubryki i autorzy. W związku z tymi zmianami od początku roku zmienił się także cennik reklamowy pisma. Oferowane rozwiązania reklamowe na łamach „Książek” będą droższe średnio o 10 proc. Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” zaproponuje też klientom nowe możliwości promocyjne - m.in. umieszczenie reklamy na okładce pisma wydawanej na lepszym papierze, przy krzyżówce lub w formie paska na skrzydle okładki.
Z kolei zmiana cennika w magazynie „Wysokie Obcasy Extra” związana jest z umocnieniem jego pozycji w segmencie luksusowych pism dla kobiet. Magazyn, wydawany przez zespół „Gazety Wyborczej” już od siedmiu lat, ma stałą, szeroką grupę czytelników. Redakcja rozwija formułę pisma i realizuje nowe projekty, jak plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów”. Ceny reklam w magazynie „Wysokie Obcasy Extra” od początku roku są wyższe średnio o 21 proc.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze