05.01.18, 08:00
CDA Premium ma już 100 tys. abonentów
W trakcie ostatnich świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Nowego Roku użytkownicy CDA Premium spędzili na oglądaniu filmów łącznie ćwierć miliona godzin. Jednocześnie liczba osób płacących abonament w CDA Premium wzrosła do 100 tysięcy.
Oglądalność filmów na kanale CDA Premium w dni świąteczne w porównaniu do normalnych dni wolnych od pracy, była wyższa ok. dwa razy. Najbardziej „filmowymi” dniami tego okresu był pierwszy i drugi dzień świąt – średnio każdy z użytkowników oglądał filmy przez blisko trzy godziny. Natomiast w Wigilię Bożego Narodzenia, Sylwestra i Nowy Rok średnio korzystano z serwisu nieco mniej niż dwie godziny. Zwykle oglądano w tym czasie po dwa filmy dziennie. W trakcie Świąt Bożego Narodzenia najbardziej popularne było kino familijne i komedie, natomiast w ostatni dzień starego roku i pierwszy nowego najchętniej wybierano kino akcji lub komedie.
Szczegółowa analiza godzin w poszczególne dni wykazała, że w Wigilię najwięcej osób korzystało z CDA Premium w późnych godzinach wieczornych i w nocy. Podobnie wyglądał rozkład godzinowy w trakcie Sylwestra. Natomiast w trackie obydwu dni świąt i Nowego Roku intensywność oglądania była mniej więcej taka sama przez cały dzień.
Kanał CDA Premium obecnie oferuje blisko 4 tysiące licencjonowanych filmów, bajek i seriali. Z serwisu korzysta już 100 tys. abonentów.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze