08.01.18, 09:00

Łączy nas piłka. LOTOS przedłuża do 2022 r. umowę sponsorską z PZPN

Logo marki Lotos
Fot.: materiały prasowe

Grupa LOTOS oraz Polski Związek Piłki Nożnej podpisały umowę, na mocy której koncern nie tylko pozostanie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, ale także dodatkowo zaangażuje się w szereg innych aktywności wspierających tę dyscyplinę sportu.

Obecna umowa pomiędzy Grupą LOTOS a PZPN obowiązuje do 31 grudnia 2018 r. Na mocy nowego porozumienia LOTOS będzie wspierał rozwój polskiej piłki nożnej przez kolejne cztery lata, tj. do końca roku 2022. Kontrakt obejmuje zatem okres, w którym nasza drużyna będzie walczyć o awans na Mistrzostwa Europy 2020 i Mistrzostwa Świata 2022, jak również rywalizować - w ramach nowej formuły rozgrywek - w Lidze Narodów, która rozpocznie się jesienią 2018 r. Ponadto LOTOS pozostanie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski U-21, a także – co jest nowym świadczeniem – będzie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski Kobiet.

Przedłużenie współpracy z firmą LOTOS to potwierdzenie tego, że inwestycja w reprezentacje Polski pozwala realizować naszym sponsorom stawiane cele biznesowe, a PZPN postrzegany jest jako solidny partner, z którym warto związać się na długie lata” – powiedział Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej. „Jako Federacja na co dzień pracujemy nad tym, aby budować pozytywny wizerunek całej dyscypliny. Cieszymy się, że firmy widzą potencjał, jaki niosą za sobą organizowane przez nas wydarzenia, czego wymiernym efektem jest zainteresowanie firm nie tylko pierwszą reprezentacją mężczyzn, ale również reprezentacją U-21 oraz kobiet, czy też portalem ŁączyNasPiłka.pl, których głównym sponsorem został również LOTOS” – dodaje Boniek.

Kontrakt sponsorski rozszerza dotychczasową współpracę o nowe świadczenia reklamowe i sponsorskie. W ramach współpracy LOTOS będzie nadal miał prawo do wykorzystywania wizerunku piłkarzy w swoich działaniach reklamowych.

Komentarze

Powiązane

22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
21.03.25, 11:30
| reklama & PR » informacje
Energia dla wszystkich. 1,5% twojego podatku na termomodernizację placówek edukacyjnych. Kampania Fundacji Carbon Footprint
Fundacja Carbon Footprint, będąca Organizacją Pożytku Publicznego, przygotowała kampanię mającą na celu przeciwdziałanie wykluczeniu energetycznemu.
21.03.25, 07:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Drzazga nowym dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1
Krzysztof Drzazga objął stanowisko Creative Director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił tam funkcję Head of Concept, rozwijając swoją karierę w strukturach firmy.
21.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę na lata 2025-2027
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wyłoniło nową Radę na lata 2025-2027, której przewodniczącą została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający w RES Consulting. W skład Rady weszli również Eliza Misiecka (Genesis PR), Łukasz Przybysz (Vision Group Executive Advisors) oraz Piotr Talarek (StrategyWise).
20.03.25, 14:15
| reklama & PR » informacje
Continental dalej obsługiwana przez Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.