11.02.18, 17:00
Pan Organic bohaterem kampanii Gerber Organic
W grudniu 2017 r. na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Ruszyła kampania promująca nową linię, a jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko.
Ruszyła kampania promująca nowe produkty Gerber Organic. Jej głównym bohaterem, inaczej niż w przypadku większości produktów dla niemowląt i małych dzieci, wcale nie jest maluch ani jego rodzice, a Pan Organic – rolnik uprawiający ziemię zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego, a właściwie uzyskane dzięki jego wysiłkom ekologiczne warzywa i owoce.
Animacja w schematyczny sposób ma pokazywać, jak powstają produkty ekologiczne, dzięki czemu widz ma możliwość towarzyszenia im w drodze od pola do stołu. Nietypowy jest nie tylko bohater, ale także forma nagrania – zabawną rymowankę oparto na popularnym utworze - Old McDonald had a farm (Stary Donald farmę miał).
Kilkunastosekundowa animacja ma zainteresować widzów zagadnieniem rolnictwa ekologicznego i odsyłać do strony poświęconej linii Gerber Organic. Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z produkcją ekologiczną. Wkrótce strona będzie poszerzana o kolejne funkcjonalności.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze