10.02.18, 15:00
Dziennik Gazeta Prawna z testami na prawo jazdy
„Dziennik Gazeta Prawna” wzbogaci swoje wydanie dodatkami skierowanymi do osób przygotowujących się do egzaminu na prawo jazdy oraz dla kierowców, którzy już uczestniczą w ruchu na drodze.
W poniedziałek 12 lutego „DGP” dołączy do części nakładu poradnik i płytę DVD „Prawo jazdy”, we wtorek 13 lutego płytę „Egzamin praktyczny – prawo jazdy kat. B”, a w środę książkę „Kodeks drogowy 2018”.
Płyta „Prawo jazdy” zawiera 2800 pytań z oficjalnej bazy egzaminacyjnej obowiązujące na egzaminie państwowym oraz najnowsze testy na prawo jazdy kategorii A, B, C, D, i T. Forma testów jest taka sama jak na egzaminie w ośrodkach WORD. Program umożliwia rozwiązywanie testów według działów tematycznych (np. pierwszeństwo przejazdu lub pierwsza pomoc przedlekarska) oraz jako samodzielny egzamin.
Płyta „Egzamin praktyczny prawo jazdy kat. B” zawiera filmy instruktażowe z placu manewrowego i jazdy po mieście. Film z placu manewrowego przedstawia kolejne zadania: sprawdzenie dwóch wybranych elementów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo jazdy, przygotowanie się do jazdy, jazda pasem ruchu do przodu i do tyłu (jazda po łuku) oraz ruszanie na wzniesieniu. Płyta zawiera też film pokazujący przykładowy przebieg egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. B w ruchu drogowym.
Książka „Kodeks drogowy. Zmiany w przepisach 2018” przedstawia zmiany w przepisach, taryfikator mandatów oraz informacje o punktach karnych. Publikacja zawiera aktualną wersją ustawy prawo o ruchu drogowym, z wyraźnie oznaczonymi i opisanymi w przypisach, ostatnimi zmianami w tej ustawie. W części poradnikowej m.in. omówienie od strony praktycznej najnowszych zmian w prawie o ruchu drogowym oraz porady eksperta.
Cena wydania DGP z dodatkami: 12 lutego (z poradnikiem i płytą „Prawo jazdy”) i 13 lutego (z płytą „Egzamin praktyczny”) – 12,90 zł, 14 lutego z książką „Kodeks drogowy 2018” – 11,90 zł. Płyty i książki dostępne będą w punktach sprzedaży oraz dla prenumeratorów wersji Premium.
Sprzedaż egzemplarzy z dodatkami wspierać będzie kampania promocyjna w mediach: telewizji ( TVP, Polsat, TVN, Polsat tematyczne, TVN Mix, TVP tematyki), radiu (RMF Maxxx, RMF na maxxxa, Zet Barometr, ESKA sieć, VOX FM, Drapacz Chmur), internecie (Facebook, G+, Twitter, YouTube, Google), prasie („ Fakt”, „Newsweek”), autopromocji (DGP, dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl, infor.pl).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze