16.02.18, 15:54

Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny

Logo Whitepress
Fot.: materiały prasowe

WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".

Polskie marki coraz chętniej inwestują w content marketing i influencer marketing. Część kampanii jest jednak prowadzona bez odpowiedniej strategii. Ideą, która przyświeca twórcom Akademii WhitePress jest zapewnienie wsparcia firmom chcącym osiągać jak najlepsze efekty i stosować dobre praktyki współpracy z influencerami. Projekt ma także zainspirować podmioty z mniejszym budżetem do rozszerzenia swoich dotychczasowych działań z obszaru marketingu.

Celem Akademii WhitePress jest przekazywanie praktycznej wiedzy, dlatego Akademię WhitePress będą prowadzić specjaliści z WhitePress, we współpracy z partnerami z branży.  Eksperci będą brać udział w webinariach i wspierać pomysłodawców projektu w tworzeniu materiałów poradnikowych.

"Chcemy prezentować nowe trendy, pokazywać przydatne narzędzia, udostępniać materiały takie jak poradniki, wzory umów i raportów; badać rynek, a także przedstawiać szczegółowe case study. Rozmawiając z uczestnikami naszych poprzednich szkoleń oraz wydarzeń, na których byliśmy prelegentami, zauważyliśmy, że marketerzy szukają informacji na temat pomiaru działań z twórcami internetowymi. Pytają też o narzędzia ułatwiające prowadzenie kampanii. Chcemy podzielić się z nimi naszym doświadczeniem" - mówi Patrycja Górecka-Butora, szef działu influencer marketing w WhitePress. 

Głównym punktem Akademii są szkolenia otwarte z influencer marketingu oraz SEO i content marketingu, organizowane w największych polskich miastach. Najbliższe odbędą się 12-14 marca w Warszawie. WhitePress będzie także prowadzić szkolenia zamknięte z zakresu content marketingu i influencer marketingu, dostosowane do wymagań i branży firm oraz szkolenia ułatwiające korzystanie z platformy WhitePress. Projekt zakłada również cykliczną publikację bezpłatnych materiałów. Organizatorzy, razem z ekspertami z branży i influencerami, będą prowadzić webinaria i vloga.  W ramach Akademii WhitePress marketerzy będą mogli uzyskać odpowiedzi na swoje pytania. Każdy webinar zakończy się sekcją Q&A. Pomysłodawcy projektu oferują też pomoc na grupie tematycznej na Facebooku Influencer Polska - praktycznie o influencer marketingu.

Wszystkie materiały pojawią się na stronie projektu www.whitepress.pl/akademia.

Partnerami projektu są: Netsprint, Influencer.pl, Off On agency, SentiOne, Signs, Sukces Pisany Szminką, Jestem Interaktywna, Click Community, Takaoto, Brief, Marketer+, NowyMarketing, ViralSeed, Social Press, Mediakraft TV, Biznesowanie.pl, Brand24, portalmedialny.pl, Admonkey oraz Marketing i Biznes.

Komentarze

Powiązane

02.02.23, 19:00
| internet » ludzie
Zuzanna Ałdycka naczelną serwisu Dziecko.pl
Od 1 lutego br., na czele eDziecko.pl, serwisu tematycznego z portfolio Gazeta.pl (Agora) stanęła Zuzanna Ałdycka. Do jej obowiązków poza organizacją pracy redakcji należy, m.in. utrzymanie pozycji zasięgowej serwisu.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
31.01.23, 16:00
| internet » ludzie
Agnieszka Maciaszek szefową Pomponika
Od 1 lutego br. Agnieszka Maciaszek obejmie w portalu Interia stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik. Maciaszek odpowiedzialna będzie za treści i zasięg serwisu oraz za współpracę z Telewizją Polsat.
31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
27.01.23, 10:05
| internet » informacje
Reklamy na Facebooku — czy to się opłaca? Sprawdzamy!
Meta Platforms to amerykański konglomerat technologiczny, którego własnością jest znany na całym świecie serwis społecznościowy Facebook. Facebook stał się popularnym miejscem do promowania sklepów internetowych. Czy jednak faktycznie warto? Co przemawia za skorzystaniem z FB Ads? Sprawdzamy poniżej!
25.01.23, 11:43
| internet » ludzie
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl. Filip Trusz szefem Moto.pl
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
25.01.23, 07:30
| internet » informacje
2,9 mld euro kar w Europie za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
Łączna wartość kar nałożonych przez europejskich regulatorów za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) wyniosła do tej pory 2,9 mld euro - wynika z raportu kancelarii prawnej DLA Piper. 
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.