22.02.18, 11:00
Wielkie badanie wzroku. Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express
20 lutego br., marka Vision Express rozpoczęła akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni.
Walk odpowiada za kompleksową realizację działań w obszarze komunikacji 360 stopni. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu, prasie oraz internecie. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych jest emitowany spot w wersjach 15’’ i 30’’. Aktywności online objęły komunikację na profilu marki na Facebooku oraz przygotowanie landing page projektu, dostępnej pod adresem www.WielkieBadanieWzroku.pl. Spot radiowy w wersji 30” jest emitowany w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych. Aktywności reklamowe zostały wsparte działaniami PR. Komunikację w mediach uzupełniły materiały POS, dystrybuowane we wszystkich salonach optycznych Vision Express w Polsce.
Komentarze