05.03.18, 10:00

Parasol Historii. Wspomnienie’ 44. Rusza projekt edukacyjny Maspex i Muzeum Powstania Warszawskiego

Logo akcji
Fot.: materiały prasowe

Parasol Historii. Wspomnienie’44 – pod tym hasłem firma Maspex we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego będzie prowadzić w br. projekt edukacyjny. 

Maspex będzie kontynuować także dodatkowe działania na rzecz Powstańców Warszawskich, takich jak dalsza pomoc finansowa w ramach akcji „Pomoc dla Powstańców”, wsparcie działalności specjalistycznej Przychodni Fundacji na rzecz Żołnierzy Armii Krajowej im. gen. brygady Leopolda Okulickiego ps. „Niedźwiadek” oraz projektu Tablice Pamięci, jak również udział w akcji pod hasłem „Paczka dla Bohatera”.

Program Parasol Historii powstał z inicjatywy firmy Maspex z myślą o wsparciu społecznej świadomości historycznej oraz współpracy z organizacjami działającymi na rzecz upamiętnienia polskich Bohaterów. Pierwsza edycja projektu funkcjonuje w ramach idei Wspomnienie’44 – jako wyraz pamięci o Powstaniu Warszawskim. Zaplanowane działania będą kontynuowane także w 2019 r., kiedy będziemy obchodzić 75. rocznicę wybuchu Powstania. W ramach programu Maspex przeprowadzi w tym roku działania edukacyjne, które będą realizowane we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego – partnerem merytorycznym projektu. W sierpniu firma zorganizuje program edukacyjny, który zakłada opublikowanie w najważniejszych polskich mediach reportaży dotyczących Powstania. Dziennikarze przygotują serię tekstów, które w emocjonalny sposób mają przypominać bohaterstwo i dramat Powstańców. Dodatkowo wadowicka firma wesprze finansowo produkcję filmu pod roboczym tytułem „Kurier”, którego Muzeum Powstania Warszawskiego jest inicjatorem i pomysłodawcą.

Maspex postanowił także wesprzeć tworzenie kolejnych Tablic Pamięci upamiętniających ofiary Powstania Warszawskiego i miejsca związane z tym wydarzeniem, znajdujące się w różnych dzielnicach stolicy. Firma ufunduje dodatkowe tablice z tekstami w języku angielskim. W pierwszym etapie zamontowane zostaną 44 tablice w miejscach często odwiedzanych przez turystów. Partnerem Merytorycznym tego projektu również jest Muzeum Powstania Warszawskiego.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.