06.03.18, 12:00
Mint Media odświeża swój wizerunek
Mint Media - agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po dziewięciu latach obecności na rynku, odświeża swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakres usług i kompetencji.
Nowa identyfikacja wizualna obejmuje zmienione logo, litografię, jak również zmiany w wyglądzie strony internetowej. Oprócz tych modyfikacji, agencja poszerzyła zakres działań w sferze marketingu 360 oraz rozbudowała strategię działań, opierającą się na synergii z innymi spółkami funduszu KnowledgeHub, do którego należy.
„Tworząc tę identyfikację wizualną chcieliśmy stworzyć coś nowego, jednocześnie nie odcinając się zupełnie od tej, która towarzyszy nam od momentu powstania. Niemniej jednak, poszerzając nasze kompetencje zależało nam na nowoczesnym, odświeżonym wizerunku, który podkreśli nasz rozwój. Uważamy że ta identyfikacja, wraz z nową, funkcjonalną stroną podkreśli charakter naszej marki” – dodaje Krzysztof Zawadzki Head of Design Mint Media.
Celem wprowadzenia zmian jest wzmocnienie pozycji firmy na rynku agencji zajmujących się kompleksowymi działaniami z zakresu digital i mediów społecznościowych. Rebranding Mint Media wyznacza nowe cele i strategie, jakie planuje podjąć agencja. Zmiany są również odpowiedzią na stale ewoluujący rynek i oczekiwania klientów.
Mint Media zmienia swój branding po raz pierwszy od dziewięciu lat.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze