07.03.18, 14:00
Codemedia z nowym wizerunkiem
Dom mediowy Codemedia po zmianach w Zarządzie i strukturze, zaprezentował nową strategię opartą na autorskim podejściu do analityki i planowania mediów. Zakończeniem procesu zmian w domu mediowym jest nowa identyfikacja wizualna.
Na początku listopada 2017 r. do Zarządu Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Współpracując bezpośrednio z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko, wdrażają strategię pod hasłem „the new sense of communication”, która ma oddawać stosunek do pracy z klientami i odnoszenia wspólnych sukcesów oraz autorskie podejście do projektowania i realizacji kampanii. „Wierzymy, że rolą domu mediowego nie jest reselling powierzchni reklamowych, ale coś więcej. Jesteśmy przewodnikami w określaniu grup docelowych i docieraniu do konsumentów. Doradzamy naszym klientom opierając się na dogłębnej analizie danych. Projektujemy kompleksowe rozwiązania komunikacyjne wykorzystując potencjał interdyscyplinarnego zespołu” – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia.
Dodatkowo, w swojej strategii dom mediowy chce podkreślić rolę analizy danych przed, w trakcie i po kampanii. Na bazie wieloletniego doświadczenia w docieraniu do polskich konsumentów Codemedia stworzyło narzędzia pozwalające na wnikliwe poznanie grup docelowych, a w kolejnych etapach na wypracowanie skutecznych strategii komunikacji.
Codemedia poprzez ewolucję wizualną chce zakomunikować otwartość na nowe wyzwania, które są nieodłącznym elementem zmian zachodzących na rynku mediów oraz kreatywność opierającą się jednak na twardych danych, które umożliwiają szersze patrzenie na kampanie obecnych i przyszłych klientów.
Odświeżony logotyp domu mediowego ma być bardziej czytelny i nowoczesny. Główny akcent stylistyczny stanowi nowa paleta barw. Dominujący kolor indygo ma symbolizować wewnętrzną komunikację, nastawienie na rozwój oraz inspiracje, z kolei barwa różowa – nieszablonowość, pomysłowość i innowacyjność. Nowe logo zostało zaprojektowane z wykorzystaniem ciągu Fibonacciego, który uosabia piękno i harmonię. Odpowiednio zmieniony został także wygląd strony internetowej Codemedia zarówno pod kątem kolorystycznym, jak i funkcjonalnym.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze