13.03.18, 13:00

Kanał Cartoon Network przedstawił plan premier na sezon 2018 – 2019

Twórcy Cartoon Network
Fot.: materiały prasowe

Cartoon Network zaprezentował największy w historii stacji zestaw propozycji programowych i cyfrowych nowości. Oprócz nowych seriali stworzonych przez młode pokolenie twórców, kanał dla dzieci zaprezentuje również 30 premierowych gier i aplikacji. Wśród nich znajdą się m.in. propozycje wykorzystujące rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość.

Cartoon Network promuje twórczość młodego pokolenia artystów, zapowiadając dwa nowe seriale: tajemniczy i magiczny „Infinity Train” Owena Dennisa oraz komediowy „Victor and Valentino”. Produkcje dołączają do ogłoszonych już wcześniej premier: „Apple & Onion” George’a Gendi, „Craig of the Creek” Matta Burnetta i Bena Levina, „Summer Camp Island” Julii Pott oraz „Kici Rożek” od studia Warner Bros. Animation, która na polskiej antenie będzie miała premierę w maju. 

Wśród propozycji programowych oraz cyfrowych Cartoon Network na sezon 2018-2019 znalazły się: „Apple & Onion” (spojrzenie na życie w wielkim mieście autorstwa George’a Gendi; młodość i brak doświadczenia nie hamuje entuzjazmu dwójki uroczych przyjaciół, Apple i Onion, którzy wyruszają do wielkiego miasta, aby odnaleźć siebie i poznać wielu nowych przyjaciół; polską premierę serialu zaplanowano na wrzesień), „Craig of the Creek” (serial przygodowy o radości beztroskiego dzieciństwa, stworzony przez Matta Burnetta i Bena Levina; zasady zewnętrznego świata nie obowiązują w The Creek – prawdziwym raju dla zbuntowanych dzieciaków, pełnym trzepaków i domków na drzewie; wszystkim rządzi Craig, któremu pomaga dwójka wiernych przyjaciół; premierę zaplanowano na październik), „Infinity Train” (serial stworzony w oparciu o krótkometrażówkę autorstwa Owena Dennisa; główną bohaterką jest mała dziewczynka o imieniu Tulip, która trafiła do nieskończonego pociągu pełnego fantastycznych światów i próbuje znaleźć drogę do domu; produkcja zadebiutuje na antenie w 2019 r.), „Summer Camp Island” (serial autorstwa Julii Pott, oparty na filmie krótkometrażowym wyświetlanym m.in. na festiwalach Sundance, SXSW oraz KLIK!; opowieść o Oscarze i jego najlepszym przyjacielu o imieniu Hedgehog, którzy trafili właśnie na swój pierwszy letni obóz; z dala od rodziców, bohaterowie muszą zebrać całą swoją odwagę, by odkryć tajemnice magicznego obozu, w którym opiekunki są czarownicami, konie zmieniają się w jednorożce, a pod łóżkami żyją potwory), „Victor and Valentino” (serial autorstwa Diego Molano opowiada historię dwóch przyrodnich braci spędzających lato u swojej babci w Monte Macabre, małej, tajemniczej mieścinie, pełnej mitów i legend rodem z latynoamerykańskiego folkloru; serial ma pojawić się na antenie jeszcze w tym roku).

Na antenę stacji powrócą takie produkcje jak: „Pora na przygodę” (premierowe odcinki serialu pojawią się na antenie w maju i październiku), „Ben 10” (wśród premierowych odcinków znajdzie się również 30-minutowa historia wprowadzająca do fabuły nowego bohatera – Shock Wave, który będzie próbował podbić Ziemię pozbawiając ją energii i zasobów; za serial odpowiedzialne są Cartoon Network Studios oraz Man of Action Entertainment), „OK K.O.! Po prostu walcz” (premierowe epizody w Polsce zostaną wyemitowane w kwietniu i listopadzie), „Steven Universe” (IV sezon pojawi się na antenie w lipcu), „Niesamowity świat Gumballa” (VI sezon zadebiutuje we wrześniu br.), „Atomówki” (polska premiera nowych odcinków odbędzie się w czerwcu i listopadzie), „Młodzi Tytani: Akcja!” (V sezon serialu zadebiutuje w lipcu), „Kicia Rożek” (polska premiera serialu odbędzie się 21 maja) oraz „Między nami, misiami” (IV sezon pojawi się w czerwcu i październiku).
W najbliższym roku na antenie nie zabraknie również nowych odcinków „Magicznych magiimieczy” oraz „Clarence’a”.

Cartoon Network przygotował również propozycje w przestrzeni cyfrowej. Bloons Adventure Time TD to gra stworzona przez studio Ninja Kiwi na podstawie ich hitu – Bloons Tower Defence. Hordy Bloons zaatakują Krainę Ooo i tylko Finn i Jake będą w stanie je powstrzymać. Gracz będzie mógł poszukać pomocy również u innych znanych z serialu bohaterów, w tym Królewny Balonowej, Marceliny, Lodowego Króla i innych. Pojawią się również małpki znane z serii Bloons TD, które podróżują pomiędzy światami, wytrwale walcząc z plagą Bloons. Darmowa gra pojawi się na rynku latem. Kolejna propozycją jest „Ben 10 Alien Experience”. Stacja przygotowuje dużą aktualizację do swojej najpopularniejszej gry wykorzystującej rozszerzoną rzeczywistość. Zmodyfikowana wersja będzie zawierać nowy interfejs, poziomy i przeciwników, pozwalając fanom wcielić się w Bena Tennysona w ich własnych domach. Gra pojawi się na platformach mobilnych w sierpniu. Z kolei w lipcu pojawi się również dziesięć nowych odcinków specjalnego podcastu o serialu „Steven Universe”. W każdej części fani będą mogli usłyszeć zakulisowe informacje o swoich ulubionych bohaterach.

Komentarze

Powiązane

05.09.24, 10:31
| telewizja / VOD » seriale
30 lat Mody na sukces w polskiej telewizji. Specjalny maraton produkcji i programy w ViDocTV
30 lat temu na antenie TVP1 pokazano pierwszy odcinek amerykańskiej telenoweli „Moda na sukces”. 5 września br. ViDoc TV zaprezentuje maraton z serialem oraz specjalne okolicznościowe programy.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
02.09.24, 23:32
| telewizja / VOD » informacje
Trzy kanały dokumentalne w otwartym oknie w Televio
Od 1 do 30 września br. stacje National Geographic, National Geographic Wild i Nat Geo People będą dostępne we wszystkich pakietach podstawowych Televio.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 11:52
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje
Szlagier TV i Radio Best rozpoczynają współpracę. Będzie Bestowa Lista Szlagier TV
Telewizyjna muzyczna Szlagier TV oraz chorzowskie Radio Best rozpoczynają współpracę. Na antenie Szlagier TV pojawi się „Bestowa Lista Szlagier TV”, którą poprowadzą dziennikarze Radia Best.
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
01.09.24, 20:01
| telewizja / VOD » informacje
Startuje wPolsce24. Jarosław Kaczyński pierwszym Gościem Wiadomości
2 września br. wystartuje nowy kanał informacyjny wPolsce24, należący do spółki Fratria. Tworzyć ją będą w znacznej części ludzie związani z poprzednią ekipą Telewizji Polskiej.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.