23.03.18, 12:00

Nielsen testował jakość danych Cloud Technologies

Lgo marki
Fot.: materiały prasowe

Cloud Technologies analizuje aktywność internautów z niemal całego - przetwarza już ponad 12 miliardów anonimowych profili internautów z 200 państw świata. Dane firmy Cloud Technologies zostały zweryfikowane i potwierdzone przez niezależną firmę badawczą Nielsen, za pomocą narzędzia Digital Ad Ratings. DAR wykazał, że jakość danych polskiego lidera Big Data marketingu znacznie przewyższa średnią rynkową.

Jakość danych demograficznych dostarczanych przez Cloud Technologies na platformie OnAudience.com została zweryfikowana w niezależnym badaniu Nielsen Digital Ad Ratings, a jego wyniki potwierdzają, że zbadane dane przewyższają średniorynkowe rezultaty, a różnicie sięgają od 20 do niemal 50 punktów procentowych. „Cieszy nas, że kolejna firma zdecydowała się na weryfikację przez Nielsen Digital Ad Ratings jakości dostarczanych przez siebie danych demograficznych. Rosnąca ilość uczestników rynku wykorzystujących DAR do weryfikacji digitalowych kampanii reklamowych pokazuje, że to rozwiązanie doskonale odpowiada na zgłaszaną przez rynek potrzebę monitorowania skuteczności kampanii online na kolejnych poziomach ich realizacji” – komentuje Justyna Porębska, Digital Projects Manager, Nielsen Audience Measurement Polska

By lepiej zrozumieć, co oznaczają te wyniki, trzeba przyjrzeć się metodologii stosowanej w badaniu Digital Ad Ratings. Korzystając z globalnej bazy danych kampanii reklamowych mierzonych m.in. pod kątem dotarcia do grup docelowych, Nielsen określa średnie wartości dla konkretnych segmentów w wybranych regionach świata. Wartość procentowa wskaźnika określa trafność wyświetlenia reklam użytkownikom określonym w podziale na płeć i grupy wiekowe. W przypadku segmentu „mężczyzna”, benchmark wynosił 62 proc., natomiast Cloud Technologies osiągnął wynik na poziomie ponad 80 proc., co oznacza, że w badanym segmencie 80 proc. odsłon reklam dotarło do wybranej grupy, czyli mężczyzn w wieku 13+. W przypadku kobiet, dokładność platformy DMP OnAudience.com należącej do Cloud Technologies, jest równie imponująca. Przy benchmarkach na poziomie 54 proc. (kobiety 13+, dla desktopów) OnAudience.com może pochwalić się prawie 80 proc. dokładnością.

Dane polskiej firmy wykazały się wysoką jakością również w określaniu wieku internautów, osiągając w segmencie 18-24 lat wynik około 65 proc. przy benchmarku na poziomie 25 proc. w kampaniach realizowanych na desktopach. Z kolei w segmencie 25-34 lat benchmark na desktopach wynosił 27 proc., a dane Cloud Technologies osiągnęły wynik ponad 7 proc. „Jakość naszych danych jest dla nas kwestią o strategicznym znaczeniu. Dlatego też rozwijamy własne technologie do analizy i weryfikacji danych oraz posiadamy restrykcyjne procedury wewnętrzne, które zapewniają wysoki poziom kontroli nad przetwarzanymi zasobami. Jakość danych jest kluczowym czynnikiem z punktu widzenia naszych klientów. Dla nas równie istotna jest natomiast ochrona danych i zapewnienie prywatności internautom. W ostatnim czasie przeprowadziliśmy analizy prawne oraz audyt w związku z wejściem w życie nowych przepisów związanych z ochroną danych osobowych, czyli RODO. Projektując naszą platformę danych OnAudience.com od początku podążaliśmy zgodnie z wytycznymi „privacy by design” i dlatego dużą wagę przywiązujemy do anonimizacji danych. Uważam, że jesteśmy dobrze przygotowani na nadchodzące zmiany prawne” – tłumaczy Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.