28.03.18, 17:00
Desperados w spocie TV towarzyszy młodym osobom od zmierzchu do świtu
Desperados rozpoczął nową kampanię marki. „Dziś nie powstrzyma nas nic” ma wspierać młodych w uwalnianiu ich spontaniczności.
W nowym spocie TV marki Desperados kamera od zmierzchu do świtu towarzyszy młodym ludziom w ich podróży przez miasto. Cały materiał został zrealizowany na taśmie filmowej 16mm, czemu zawdzięcza walor wizualny. „Desperados był pierwszą marką piwa na polskim rynku, która użyła tej formy realizacji i w niemal dokumentalny sposób pokazał świat dzisiejszych dwudziestoparolatków. W nowej reklamie kontynuujemy opowieść o spontaniczności, pełni życia i bezcennych momentach, na które stawiają młodzi” - mówi Anna Wood, Senior Group Brand Manager International Brands w Grupie Żywiec.
Nowy spot jest emitowany w TV na kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Wkrótce wystartuje takżekolejna innowacyjna aktywacja konsumencka, którą mają wspierać silne działania w kanałach digital, social media i PR.
Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze