31.03.18, 12:33
W sobotę Wyborcza na Wielkanoc
W sobotę. 31 marca br. ukaże się "Wyborcza na Wielkanoc" - specjalne wydanie "Magazynu Świątecznego".
W wydaniu znajdzie się poradnik, jak dobrze żyć do setki. Jacek Santorski przedstawi dekalog na drugą połowę życia i opowie, jak pokonać złe nawyki. Redakcja sprawdzi, czego 40-latkowie mogą się nauczyć od 20-latków dzięki wspólnej pracy, skąd biorą się nieporozumienia w komunikacji z millenialsami oraz dlaczego Polacy kochają brytyjską szkołę. Wacław Radziwinowicz przedstawi barwną historię rosyjskich trucicieli - od czasów Stalina do zabójstwa Aleksandra Litwinienki, Małgorzata I. Niemczyńska - niezwykły życiorys Mirosława Hermaszewskiego, a redakcja Dużego Formatu opisze fenomen chórów i wspólnego śpiewania w Niemczech. Maciej Jarkowiec sprawdzi, jak się ma kościelna rewolucja papieża Franciszka po pięciu latach pontyfikatu. W numerze czytelnicy będą mogli również znaleźć premierowe fragmenty książki „Homo deus. Krótka historia jutra" Yuvala Noah Harariego oraz krzyżówkę.
W wydaniu "Gazety Wyborczej" z 31 marca, jak co sobotę, pojawi się też tygodnik "Wysokie Obcasy" oraz dodatek z tekstami z "The Wall Street Journal".
Redakcja Wysokich Obcasów przygotowała wywiad z Dominiką Kulczyk o tym, jak mądrze pomagać. W tygodniku znajdzie się też rozmowa z Katarzyną T. Nowak o wychodzeniu z alkoholizmu oraz mini-reportaż Renaty Radłowskiej, która sprawdzi, co dzieje się, gdy to mężczyźni - a nie kobiety - są stroną komplementowaną, i dlaczego tak bardzo ich to peszy.
W dodatku The Wall Street Journal pojawią się artykuły m.in. o niewygodnym romansie Donalda Trumpa, zagrożeniu rozłamem w Iraku oraz o pierwszym wypadku, w którym bezzałogowy samochód zabił pieszego.
Cena świątecznego wydania "Gazety Wyborczej" wyniesie 7,99 zł. Wydanie wspiera promocja w internecie (media społecznościowe), w radiu (Radio Kolor, Chilli Zet, RMF FM, TOK FM, Radio Pogoda, RMF Classic, MUZO FM), w punktach sprzedaży prasy, na nośnikach reklamy wewnętrznej Platform Channel, a także autopromocja. Kampanię przygotował Dział promocji Gazety Wyborczej.
Komentarze