04.04.18, 17:00

Grand Błogie chwile. Koral z kampanią lodów i konkursem

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się kampania lodów Koral oraz marki premium największego polskiego producenta z Nowego Sącza, lodów Grand. Kampanię rozpoczynają spoty reklamowe oraz wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile

W TVP rozpoczęła się emisja dwóch spotów reklamowych. Pierwszy z nich to skierowana do młodzieży reklama przypominająca o letnich beztroskich dniach pod hasłem „Tu i teraz”. Drugi spot, inspirowany filmami o legendarnym Jamesie Bondzie, promuje produkt premium - lody Grand Gold, które w tym roku pojawią się w sprzedaży w kilku nowych smakach: Mint, Orange i Coconut. Kampania zaplanowana jest w prime time, obejmuje m.in. sponsoring prognozy pogody w głównym wydaniu wiadomości oraz po „Teleexpresie”. Kampania telewizyjna potrwa do czerwca. Wsparta jest emisją spotów w Multikinie, sieci kin niezależnych na terenie całego kraju, działaniami w Internecie oraz radiu.

Kampanię lodów Grand wspierać będzie również konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile, w którym do wygrania będzie pół tysiąca nagród, w tym luksusowe wycieczki na Gran Canaria. W jury konkursu znajdzie się m.in. blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Konkurs wsparty będzie m.in. spotem konkursowym lodów Grand, materiałami POS, reklamą w serwisach Interia.pl, Plejada.pl, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych.

Koncepcję kreatywną spotów lodów Koral oraz Grand Gold opracował Dział Marketingu Koral wraz ze studiem Film Grupa. Za zakup mediów odpowiada PPL Koral. Organizatorem konkursu, autorem spotu konkursowego lodów Grand oraz obsługą działań w Internecie jest agencja Veneo.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.