14.05.18, 18:00

Lewandowski, Błaszczykowski i Krychowiak w nowej kampanii Grupy Lotos

Logo marki Lotos
Fot.: materiały prasowe

14 maja br., Grupa LOTOS wystartowała z kolejną „piłkarską” kampanią reklamową. W nowej odsłonie kampanii uczestniczą członkowie reprezentacji Polski w piłce nożnej: Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Piszczek i Kamil Glik.

Jako sponsor Reprezentacji Polski nie mogliśmy nie nawiązać reklamowo do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które będą się odbywać w Rosji. Maj, czerwiec i lipiec będą bardzo piłkarskie na stacjach LOTOSU i w naszym przekazie reklamowym; będziemy obecni w telewizji, Internecie oraz na naszych stacjach” – mówi Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

Tematem spotu jest wykorzystanie motywu luster i odbijania się. Doping kibiców odbija się w wynikach sportowców. Sami sportowcy zostali nagrani w hali, natomiast otoczenie to efekt wyobraźni i ścisłej współpracy teamu kreatywnego FCB Bridge2Fun oraz studia postprodukcyjnego Televisor z reżyserem Michałem Sablińskim. Prace nad spotem trwały trzy miesiące.

Za całość kampanii odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Televisor. 

Grupa LOTOS od 2015 r. jest Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Przedłużona w styczniu br. umowa pomiędzy Grupą LOTOS a PZPN obowiązuje do końca 2022 r.

Komentarze

Powiązane

26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
26.05.23, 12:33
| reklama & PR » informacje
Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga
Samsung został partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Ultraliga zmienia się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 r. 
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
25.05.23, 20:09
| reklama & PR » informacje
Wilno rozpoczyna kampanię z okazji 700-lecia miasta
Wilno obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.
25.05.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Łaguna Dyrektorem ds. Komunikacji i Rzecznikiem Prasowym Grupy Polenergia
Grzegorz Łaguna, do niedawna Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation, objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Rzecznika Prasowego Grupy Polenergia. 
25.05.23, 13:34
| reklama & PR » ludzie
Milena Urbańska w ekipie agencji mediowej Zenith
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
25.05.23, 11:08
| reklama & PR » informacje
Andrzej Polan ambasadorem kolejna edycja kampanii promującej spożywanie pieczywa
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.