18.05.18, 20:00
Agencja K2 Media zwyciężyła w przetargu na digitalową obsługę marki Jovi
Marka Jovi zorganizowała przetarg, który miał wyłonić agencję, która zajmie się digitalową aktywnością firmy. Zwycięzcą przetargu został K2 Media.
Obecne działania komunikacyjne marki mleczarskiej Jovi skupiają się na mediach tradycyjnych. Dzięki nowej agencji K2 Media, która wygrała w organizowany przez Jovi przetarg, działalność digitalowa poszerzy się o realizację contentu do kampanii w kanałach społecznościowych na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo agencja przygotowuje dedykowaną marce stronę www, współpracę z influencerami. Kampania będzie składać się z trzech etapów i potrwa do końca 2018 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
26.02.2025 r., webinar.
Komentarze