22.05.18, 14:19
M!Karta Multikina już w całej Polsce wspierana działaniami reklamowymi
Pilotażowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje” realizowana przez agencję 4Frame, która w listopadzie 2017 r. wprowadzała M!Kartę dla uczniów i studentów, doczekała się ogólnopolskiej odsłony.
Nowy produkt dedykowany Millenialsom pierwotnie wprowadzony był tylko w Warszawie. Teraz Multikino postanowiło rozszerzyć ofertę na całą Polskę. Dzięki niej bilety od poniedziałku do czwartku na seanse 2D z bieżącego repertuaru ogólnopolskiej sieci kin są dostępne w specjalnej cenie.
Za koncept kreatywny i komunikację M!karty odpowiada 4Frame. Ogólnopolska kampania „Stać Cię na emocje” jest realizowana poprzez spoty radiowe, spot kinowy, działania w digitalu, materiały POS oraz nośniki własne Multikina.
Komentarze