22.05.18, 14:19
M!Karta Multikina już w całej Polsce wspierana działaniami reklamowymi
Pilotażowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje” realizowana przez agencję 4Frame, która w listopadzie 2017 r. wprowadzała M!Kartę dla uczniów i studentów, doczekała się ogólnopolskiej odsłony.
Nowy produkt dedykowany Millenialsom pierwotnie wprowadzony był tylko w Warszawie. Teraz Multikino postanowiło rozszerzyć ofertę na całą Polskę. Dzięki niej bilety od poniedziałku do czwartku na seanse 2D z bieżącego repertuaru ogólnopolskiej sieci kin są dostępne w specjalnej cenie.
Za koncept kreatywny i komunikację M!karty odpowiada 4Frame. Ogólnopolska kampania „Stać Cię na emocje” jest realizowana poprzez spoty radiowe, spot kinowy, działania w digitalu, materiały POS oraz nośniki własne Multikina.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze