29.05.18, 13:00
Paweł Kotowski i Marta Życińska awansują w strukturach Mastercard
15 maja br. Paweł Kotowski objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. Dotychczasowa dyrektor marketingu, Marta Życińska, przyjęła nową rolę w europejskich strukturach firmy, zostając dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.
Kotowski będzie odpowiedzialny za działania promujące Mastercard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem. Paweł Kotowski dołączył do Mastercard w 2016 r. jako Marketing Manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. W tym okresie zrealizował wiele projektów z zakresu wzmacniania świadomości marki, innowacji oraz badań. Swoją karierę marketingową rozpoczynał w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal dziewięć lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu w dziale On Premise, opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez trzy lata był Brand Managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bull w zakresie produktów oraz eventów sportowych i kulturalnych.
Marta Życińska w nowej roli będzie odpowiadać za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zakres jej odpowiedzialności będzie obejmować zarówno marketing B2C, jak i współpracę w sektorze B2B, głównie z bankami i detalistami. Życińska ponad szesnastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie dwa lata na stanowisku dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard zrealizowała wiele projektów, budujących świadomość marki w Polsce, m.in. uruchomienie platformy BezcenneNiespodzianki.pl czy współpracę przy produkcji programu TVN „Drzewo marzeń”. Zanim dołączyła do zespołu Mastercard, pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie - dyrektor biura marketingu. Wcześniej związana była z PTK Centertel, gdzie przez kilka lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu EFFIE, jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.
Komentarze