29.05.18, 14:00

Super Express zmienia witrynę internetową i strukturę organizacyjną redakcji

Logo "Super Expressu"
Fot.: materiały prasowe

„Super Express” uruchomił nową witrynę internetową, która ma łączyć potencjał gazety drukowanej z newsowym charakterem treści online. Dla podkreślenia synergii ujednolicono nazwę i logotyp wydania gazetowego i internetowego. Zintegrowano również pracę obu zespołów redakcyjnych.

Tworzymy treści, które można wykorzystywać dynamicznie i na wielu płaszczyznach, realizując potrzeby odbiorców zarówno mediów cyfrowych, jak i analogowych. Przyjęta strategia ‘digital first’ to scentralizowana operacja, w której wszystkie treści cyfryzowane są w jednym CMS-ie i rozpowszechniane poprzez różne kanały dystrybucji pod silną marką Super Expressu lub pod markami partnerskimi” – mówi Ewa Lampart, wiceprezes ZPR Media SA i dyrektor zarządzający Grupy Super Express.

Nowa strona główna serwisu „Super Expressu” ma nawiązywać graficznie do pierwszej strony gazety drukowanej. Pojawiają się na niej duże, mające przyciągać wzrok grafiki, będące nowością wśród polskich witryn. Artykuły z wydania papierowego wzbogacone są o dodatkowe zdjęcia, wideo, wypowiedzi bohaterów i elementy dające pełniejszy obraz konkretnego wydarzenia. Przebudowano także wersję mobilną serwisu, co jest widoczne szczególne w przypadku galerii zdjęć, prezentowanych w całości na stronie artykułu (bez konieczności klikania przez kolejne podstrony). Główne działy nowej witryny „Super Expressu” to: Wiadomości, Rozrywka, Superbiznes, Sport, Auto, Gotowanie, Seriale oraz Styl życia.

„Łączymy oryginalne treści, z jakich znany jest „Super Express”, z ogromnym potencjałem portalu odnotowującego regularne wzrosty liczby odsłon i użytkowników. W Internecie chcemy przedstawiać szerszy kontekst tematów opisanych w druku. Nowa strona główna została stworzona i będzie zarządzana w taki sposób, aby „Super Express” stał się portalem pierwszego wyboru dla jak największej liczby użytkowników” – mówi Bartłomiej Łęczek, redaktor naczelny serwisu „Super Expressu”.

Zmieniono również strukturę organizacyjną redakcji. Wydawcy papierowego i internetowego wydania „Super Expressu” ściśle ze sobą współpracują. Każdy dziennikarz tworzy treści zarówno do gazety, jak i na stronę.

Serwis „Super Expressu” odnotował w kwietniu br. prawie 6 mln realnych użytkowników i 39,2 mln odsłon. W porównaniu do kwietnia 2017 r. liczba realnych użytkowników wzrosła o 9 proc., a odsłon – o 25 proc. (dane: Gemius/PBI, IV 2018 r., dynamika w porównaniu do IV 2017 r.). Witryna „Super Expressu” jest trzecim pod względem liczby użytkowników serwisem internetowym dzienników ogólnopolskich.

Komentarze

Powiązane

22.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
21.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
20.06.24, 21:30
| prasa » informacje
Nowe wydanie Pani Domu "Tarczyca"
19 czerwca br. ukazało się kolejne wydanie magazynu "Pani Domu poradnik" - „Tarczyca” (Wydawnictwo Bauer.) W magazynie czytelnicy mogą znaleźć obszerne kompendium wiedzy na temat choroby Hashimoto wraz z dietą, która łagodzi jej objawy. 
20.06.24, 18:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Adam Pawlukiewicz z własnym projektem mediowym podczas EURO 2024
Adam Pawlukiewicz na okres UEFA EURO 2024 rozszerza współpracę z „Przeglądem Sportowym”. Jego analizy ukazują się we wszystkich papierowych wydaniach dziennika w poniedziałki i piątki. Pawlukiewicz relacjonuje także Mistrzostwa Europy za pośrednictwem vlogów i materiałów wideo publikowanych na założonym przez siebie kanale Total Sport.
20.06.24, 14:30
| prasa » informacje
Wyborcza powołała zespół do spraw wzrostu, który odpowiada za strategiczne projekty dla rozwoju serwisu
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i wizerunku „Wyborczej”.  
20.06.24, 12:30
| prasa » informacje
Wydawnictwo Bauer inauguruje Świat Wiedzy Extra SMART
Na rynku prasowym ukazał się adresowany głównie do młodzieży „Świat Wiedzy Extra SMART” (Wydawnictwo Bauer).
20.06.24, 10:30
| prasa » informacje
Gazeta Uchodźców po raz trzeci. Gazeta Wyborcza ochodzi Światowy Dzień Uchodźców
W czwartek, 20 czerwca br. po raz trzeci ukazała się „Gazeta Uchodźców”. W ten sposób dziennik chce obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Specjalne wydanie gazety zostanie przygotowane przez dziennikarzy i ich partnerów: osoby z doświadczeniem uchodźczym oraz imigrantów żyjących w naszym kraju.
20.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
19.06.24, 07:30
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Raport Reuters Institute: RMF FM siódmy raz wygrywa ranking mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków
Radio RMF FM już po raz siódmy rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. Co istotne, RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
19.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.