05.06.18, 19:00
Mint Media pracuje dla marki Meizu
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczeła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia br., wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.
Współpraca pomiędzy Mint Media a Maxcom obejmuje kompleksową komunikację produktową dotyczącą pojawienia się telefonów komórkowych firmy na rynku polskim. Do zadań agencji należy przygotowywanie i prowadzenie kampanii display, kreacji produktowych, a także realizacje związane z wyglądem strony producenta. Mint Media odpowiada także za współpracę z influencerami oraz za działania w mediach społecznościowych.
22 maja, w warszawskim The View odbyła się oficjalna premiera marki zorganizowana przez Mint Media we współpracy z Futura Media.
Ze strony agencji działania dla marki koordynuje Paweł Karaś, który stoi na czele zespołów accountów, kreacji i strategii dedykowanego bieżącej obsłudze projektów oraz ustalaniu kolejnych etapów strategii komunikacji. Dodatkowo nadzoruje współpracę z zewnętrznymi partnerami.
Współpraca pomiędzy Mint Media i marką Meziu jest następstwem wygranego przetargu, który odbył się w marcu br.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze