07.06.18, 13:12

Włocławki. Przestrzeń od Ketchupu Włocławek dla konsumentów z Włocławka i Kujaw

Plakat zapowiadający wydarzenie
Fot.: materiały prasowe

Tajemnicza kampania teaserowa Ketchupu Włocławek zapowiada niespodziankę, jaką marka przygotowała na 16 czerwca br. dla mieszkańców Włocławka i Kujaw. Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.

Czym są Włocławki? To przestrzeń grillowa na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą unikalne na skalę całej Polski, designerskie ławki z wbudowanymi grillami. Mieszkańcy i miasto zyskają nową, wakacyjną przestrzeń i miejsce spotkań sprzyjające aktywności na świeżym powietrzu.

W ramach eventu otwarcia 16 czerwca zaplonowano konkursy z nagrodami i wspólne grillowania. Warsztaty kulinarne poprowadzi bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej opowie instagramerka Anna Głowacka z kanału CześćAnna. Atrakcją wieczoru ma być koncert zespołu Afromental.

Działania w ramach akcji to podziękowanie od marki Włocławek dla jej wiernych konsumentów z rejonu, z którego pochodzi. Projekt jest wspierany kampanią lokalną w radiu i internecie, środkach komunikacji oraz przestrzeni miejskiej.

Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Z kolei media zakupił dom mediowy Starcom.

Kampania Ketchupu Włocławek dla włocławian i mieszkańców Kujaw to bardzo interesujący przykład działań 360, w których marka integruje narzędzia digitalowe, socialowe, ATL, BTL, angażuje influencerów, a wszystko to ma bardzo CSRowy charakter. Takiego podejścia do CSR i zakrojonych na tak szeroką skalę działań marek na rzecz społeczności lokalnej jest w Polsce wciąż niewiele, tym bardziej satysfakcjonująca jest dla nas praca z klientem myślącym tak odpowiedzialnie i nowocześnie” – komentuje Aneta Jalowska, Client Service Director, zajmująca się kampanią po stronie Plej.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
02.12.24, 19:33
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Malina dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI.
02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
30.11.24, 14:31
| reklama & PR » informacje
Graj o nagrody śpiewająco! Konkurs NAN 2 dla klientów sieci Lidl
Agencja UNIQUE ONE przygotowała dla marki NAN 2 konkurs w sieci sklepów Lidl oparty na zgłoszeniach SMS.
30.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Klarny z okazji Black Friday szeroko promowana
Klarna ruszyła z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia br. i jest prowadzona przez agencję Smolar.
29.11.24, 14:00
| reklama & PR |
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. 
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.