07.06.18, 13:12
Włocławki. Przestrzeń od Ketchupu Włocławek dla konsumentów z Włocławka i Kujaw
Tajemnicza kampania teaserowa Ketchupu Włocławek zapowiada niespodziankę, jaką marka przygotowała na 16 czerwca br. dla mieszkańców Włocławka i Kujaw. Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.
Czym są Włocławki? To przestrzeń grillowa na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą unikalne na skalę całej Polski, designerskie ławki z wbudowanymi grillami. Mieszkańcy i miasto zyskają nową, wakacyjną przestrzeń i miejsce spotkań sprzyjające aktywności na świeżym powietrzu.
W ramach eventu otwarcia 16 czerwca zaplonowano konkursy z nagrodami i wspólne grillowania. Warsztaty kulinarne poprowadzi bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej opowie instagramerka Anna Głowacka z kanału CześćAnna. Atrakcją wieczoru ma być koncert zespołu Afromental.
Działania w ramach akcji to podziękowanie od marki Włocławek dla jej wiernych konsumentów z rejonu, z którego pochodzi. Projekt jest wspierany kampanią lokalną w radiu i internecie, środkach komunikacji oraz przestrzeni miejskiej.
Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Z kolei media zakupił dom mediowy Starcom.
„Kampania Ketchupu Włocławek dla włocławian i mieszkańców Kujaw to bardzo interesujący przykład działań 360, w których marka integruje narzędzia digitalowe, socialowe, ATL, BTL, angażuje influencerów, a wszystko to ma bardzo CSRowy charakter. Takiego podejścia do CSR i zakrojonych na tak szeroką skalę działań marek na rzecz społeczności lokalnej jest w Polsce wciąż niewiele, tym bardziej satysfakcjonująca jest dla nas praca z klientem myślącym tak odpowiedzialnie i nowocześnie” – komentuje Aneta Jalowska, Client Service Director, zajmująca się kampanią po stronie Plej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze