14.06.18, 18:00
Codemedia kolejny raz dla Skanska
Rozpoczęła się kampania promująca ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Inwestycję realizuje mieszkaniowa spółka z Grupy Skanska w Polsce. Dom mediowy Codemedia odpowiada za planowanie i zakup mediów outdoor, radio i digital.
Działania przewidziane są m.in. w takich mediach jak nośniki OHH, czy display i mailing. Ich celem jest szerokie dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o rozpoczęciu sprzedaży II etapu osiedla Holm House.
Poprzez akcję promocyjną Skanska chce dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Jest to już kolejna kampania, którą deweloper powierzył Codemedia. Za koordynację prac offline w domu mediowym odpowiada Sylwia Duda, natomiast online Anna Naparty.
„Po dokładnych analizach branży oraz odbiorców postawiliśmy na reklamę outdoor, w radiu oraz digital. Zarekomendowaliśmy wielotorowe działania ze względu na zmieniający się rynek mediów i sposoby ich konsumpcji” – mówi Anna Naparty, Codemedia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze