27.06.18, 13:00
IAB Polska podpisuje porozumienie dotyczące reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej
Związek IAB Polska podpisał 25 czerwca br. w Brukseli porozumienie dotyczące reklamy internetowej w kontekście praw własności intelektualnej, tzw. Memorandum of Understanding (MoU).
Podpisanie porozumienia odbyło się podczas ceremonii zamknięcia organizowanego po raz pierwszy przez Komisję Europejską konkursu EU Blockathon, czyli hackatonu gromadzącego najbardziej utalentowane zespoły programistów na świecie i poświęconego opracowaniu rozwiązań opartych na technologii blockchain w celu zwalczania piractwa i podrabiania towarów.
Porozumienie, nad którym ze strony Komisji Europejskiej czuwa Andrus Ansip, Wiceprzewodniczący KE ds. Jednolitego Rynku Cyfrowego, powstało na bazie sukcesów wcześniejszych inicjatyw branżowych gromadzących reklamodawców, pośredników reklamowych, dostawców technologii i organizacje działające na rzecz ograniczenia dochodów z witryn i aplikacji mobilnych naruszających prawa autorskie i promujących podrabiane towary poprzez reklamę online. Jest kontynuacją działań Unii Europejskiej przedstawionych w listopadzie ubiegłego roku, mających na celu zapewnienie ochrony europejskiego know-how i przywództwa w zakresie innowacji.
Porozumienie zostało podpisane przez IAB Europe, IAB Polska, IAB UK, IAB Włochy i IAB Słowacja, a także przez wiele firm z branży internetowej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze