05.07.18, 13:00

Hanna Rydlewska Dyrektorem Działu Digital Vogue Polska. Nowe osoby w Vogue.pl

Hanna Rydlewska
Fot.: materiały prasowe

1 lipca br. w zespole Vogue.pl pojawiły się nowe osoby. Równolegle Hanna Rydlewska, dotychczasowa redaktor prowadząca Vogue.pl, została mianowana Dyrektorem Działu Digital. Będzie odpowiadać za strategię rozwoju online „Vogue Polska”, zarówno od strony redakcyjnej, jak i biznesowej.

Strona Vogue.pl wystartowała 14 lutego 2018 r., wraz z premierą pierwszego numeru „Vogue Polska”. Od początku oferowała autorskie treści, przygotowywane ekskluzywnie dla wydania online. Wśród stałych współpracowników Vogue.pl znaleźli się m.in.: Justyna Kopińska, Filip Springer, Marcin Różyc, Harel, Anna Theiss, Aleksandra Boćkowska, Anna Tatarska, Mike Urbaniak, Michał Zaczyński, Dominika Olszyna, Agata Michalak oraz Anna Sańczuk.

Strona ma charakteryzować się przejrzystym layoutem i jakościowymi treściami – tekstami oraz wideo. Model reklamowy Vogue.pl również bazuje na wysokiej jakości tekstach i filmach sponsorowanych, przygotowywanych wewnętrznie. Partnerami strony były dotąd m.in. takie marki, jak: Chanel, Mango, Levi’s, H&M, Simple, Philips, Samsung.

W związku z rozwojem strony, rośnie także zespół Vogue.pl. 1 lipca dołączyli do niego: Barbara Czyżewska (wcześniej związana m.in. z polską edycją „i-D”) i Anna Konieczyńska-Dobrosielska (wcześniej m.in. sekretarz redakcji „InStyle”) jako redaktorki online, a także Mateusz Golis, który wzmocni zespół Wideo Vogue.pl. Dotychczasowa redaktor prowadząca Vogue.pl, Hanna Rydlewska, została awansowana na stanowisko Dyrektora Działu Digital. To nowo utworzona funkcja w strukturze wydawnictwa. Rydlewska nadal pozostaje Szefem Działu Reportażu w papierowym wydaniu pisma.

W maju 2018 r. strona przyciągnęła 287 215 UU, którzy wykonali 870 162 PV (dane za Google Analytics). Z kolei w mediach społecznościowych „Vogue Polska” ma ponad 177 tysięcy fanów, w tym ponad 117 tysięcy na Instagramie.

Komentarze

Powiązane

18.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 marca?
17.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje swoje działania
W marcu 2023 r. minęło 12 miesięcy, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie.
17.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.23, 12:15
| prasa » informacje
GLAMOUR zmienia na wszystkich rynkach swój logotyp
Marka GLAMOUR (Burda Media Polska) zmienia logotyp na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym brand ma zmierzać w najbliższych latach.
16.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.23, 11:23
| prasa » informacje
Kupony rabatowe na Stylowe Zakupy w Twoim Stylu i Pani
Akcja „Stylowe Zakupy” potrwa sześć dni na przełomie marca i kwietnia br. Kupony rabatowe pojawią się w magazynach Wydawnictwa Bauer - „Twoim Stylu” oraz „Pani”.
15.03.23, 10:29
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
14.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza i Wyborcza.pl w finale INMA Global Media Awards 2023
Do tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards 2023 zgłoszono 775 projektów z 40 krajów. Wśród finalistów znalazły się aż trzy projekty mediów Agory – Gazeta.pl, „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Laureaci nagrody zostaną ogłoszeni w piątek, 26 maja br.
14.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 marca?
13.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 marca?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.