06.07.18, 19:00
iProspect wypromuje subbrand LINK4
Agencja iProspect rozpoczęła współpracę z LINK4. W ramach współpracy przeprowadzi dla ubezpieczyciela kampanię performance’ową nowej linii produktowej.
iProspect dla nowego klienta agencja przeprowadzi kampanię obejmującą promocję nowego produktu w ofercie LINK4 – ubezpieczeń dla mam i dzieci, LINK4 Mama. W ramach działań reklamowych zostanie przeprowadzona szeroka kampania performance promująca nowy subbrand w portfolio klienta. Celem kampanii realizowanej przez agencję jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych LINK4 Mama.
Umowa między iProspect i LINK4 została podpisana na mocy rozszerzenia współpracy prowadzonej przez agencję Red8 Advertising, która od tego roku jest częścią Dentsu Aegis Network.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze