22.08.07, 01:00

Odjazdowa Loteria Urodzinowa z Providentem

Kampania reklamowa będzie promować 10 samochodów na 10 urodziny marki w Polsce

Z okazji swoich 10 urodzin w Polsce, Provident zorganizował dla swoich klientów Odjazdową Loterię Urodzinową. W puli nagród dla klientów do wygrania jest 10 samochodów Skoda Fabia II Classic i 500 odtwarzaczy DVD firmy Philips. Z tek okazji we wtorek 21 sierpnia ruszyła nowa kampania reklamowa marki Provident.

- Telewizyjny spot reklamowy jest pierwszym, jaki będziemy niebawem emitować, z serii jedenastu reklamówek przygotowanych w ramach zupełnie nowej kampanii wizerunkowo – sprzedażowej Providenta. Spot dotyczący loterii jest typową reklamówką direct responsową mającą na celu zachęcić do zadzwonienia na numer infolinii Providenta i do wzięcia udziału w loterii. Zaprezentowane są w nim nagrody, które klienci Providenta mogą wygrać – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, dyrektor marketingu marki Provident. Spoty reklamowe przygotowała agencja Rapp Collins.

Spoty można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVN, TV POLSAT, TV4, TV Puls i Tele5. Dodatkowym wsparciem kampanii będą reklamy prasowe, które ukażą się w tytułach prasowych: Gazeta Wyborcza (Gazeta Telewizyjna), Metro, Angora, Echo Miasta, Kropka TV. Jako wsparcie loterii powstała także specjalna strona internetowa www.loteriaprovident.pl, na której zainteresowani znajdą szczegóły o tej akcji. mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Działania w Internecie prowadzi dla Providenta agencja HyperMedia. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez Multi Communications. Akcja potrwa do 1 października.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.