09.08.18, 08:00

Trzech nowych seniorów w Cape Morris

Nowe osoby w Cape Morris
Fot. materiały prasowe

Do załogi Cape Morris dołączyło trzech seniorów: Account Manager Krzysztof Żukowski, Senior Copywriter Katarzyna Wolska oraz Strateg Michał Szczepański.

Krzysztof Żukowski w roli Account Managera będzie realizował projekty m.in. dla portfolio produktowego marki Tefal. Przez ostatnie dwa lata jako Digital Account Manager pracował w Grandes Kochonos Digital, współpracując między innymi z Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes – Benz Trucks Polska oraz Multikinem. Pracował także w Lubię to i Isobar Polska, gdzie działał dla McDonald’s, Polkomtela, H&M Polska (rynek czeski, słowacki, węgierski) oraz Grolscha.

Katarzyna Wolska jako Senior Copywriter będzie odpowiedzialna za obsługę bieżących klientów agencji oraz wsparcie w działaniach new businessowych. Jest związana z branżą reklamową od 2010 r. i pracowała między innymi w Lubię to, Socializer, Isobar Polska i Grandes Kochonos Digital. Realizowała projekty dla takich marek jak: Książęce, Lech, NewLook, SO!Coffee, Nivea, Schwarzkopf Professional, AXE Polska.

Michał Szczepański w roli stratega będzie odpowiadał za nadzór strategiczny oraz planowanie komunikacji dla obecnych oraz nowych klientów. Pracował w agencjach takich jak K2Media, Kalicińscy.com, czy MSLGROUP, realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Heineken, Huawei, Heinz, Tymbark, Mitsubishi, czy Volkswagen Samochody Użytkowe. W dziale marketingu Leroy Merlin piastował stanowisko Content Managera.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3