20.08.18, 12:00
Robert Kubica w kampanii produktów LOTOS Dynamic
Grupa LOTOS startuje z kampanią napojów energetycznych Dynamic oraz olejów LOTOS Quazar Dynamic. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica. Kampania składa się z dwóch filmów. Pierwsza na ekrany TV trafiła reklama napojów Dynamic.
LOTOS oferuje nową linię napojów energetycznych Dynamic. Na stacjach paliw dostępne są 3 rodzaje napoju energetycznego – odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Do oferty wszedł nowy smak Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz kolejny nowy smak SugarFree – w złotej puszce z czarnym otwarciem.
Wprowadzenie nowych smaków oraz odświeżenie wyglądu puszki poprzedzono analizą rynku oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie linii napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią na dynamicznie rosnący rynek tych produktów.
Wiosną Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Grupa LOTOS była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.
Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, którego wizerunek można zobaczyć m.in. na puszkach z flagowym „energetykiem”.
Najnowsza kampania obejmuje działania w telewizji, Internecie oraz na stacjach paliw sieci LOTOS. Za całość, w tym kreację odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze