29.08.18, 11:00
Cape Morris obsłuży markę Tefal
Marka Tefal rozstrzygnęła przetarg dotyczący planowania działań marki w kategorii odkurzaczy na lata 2018/2019. Zadaniem przetargowym było stworzenie nowej platformy do komunikacji, w ramach której będą wdrażane działania wizerunkowe i sprzedażowe. W drodze przetargu wyłoniona została agencja Cape Morris, która będzie odpowiedzialna za działania online i offline.
Przetarg został rozstrzygnięty w lipcu 2018 r. Agencja zajmie się wdrożeniem wypracowanej strategii komunikacji w kanałach digital, POS oraz działań media relations. Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Krzysztof Żukowski. Agencja była dotychczas odpowiedzialna za obsługę kategorii odkurzaczy i wygrany przetarg przedłuża dotychczasową współpracę. Strony nie informują o czasie trwania projektu. Cape Morris współpracuje z grupą SEB w wielu kategoriach produktowych od kwietnia 2017 r. Efekt prac będzie można zobaczyć w czwartym kwartale 2018 r. w Internecie oraz w punktach sprzedaży.
„Praca nad nową, kreatywną platformą dla marki Tefal była dużym wyzwaniem, stąd wybór szczegółowo wypracowanego konceptu bazującego na zarówno edukacyjnych, jak i sprzedażowych walorach. Spotkał się on z naszym szczerym entuzjazmem. Projekt jest zaskakujący, posiada akcenty humorystyczne i jednocześnie buduje u konsumentów świadomość kategorii produktów.” - komentuje Mateusz Walaszczyk, Client Service Director.
Komentarze