03.09.18, 18:00
Bo chcemy poczuć więcej. Marka Desperados Nocturno ruszyła z aktywacją konsumencką
Desperados Nocturno ramach kampanii „Bo chcemy poczuć więcej” marka uruchomiła chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit.
Kampania z botem dostępnym w aplikacji Messenger wystartowała 20 sierpnia i potrwa do końca września. Każdy, kto rozpocznie rozmowę na stronie aplikacji lub korzystając ze smartfona, może nagrać swój okrzyk, który po chwili zostanie wkomponowany w muzyczny bit i odesłany w ciągu kilku sekund do użytkownika jako spersonalizowany kawałek. Marka zaprosiła do współpracy producentów muzycznych, a pierwsze bity stworzyli R.A.U i 2sty, czyli Tomasz Rałowski i Kamil Markowicz.
Konsumenci, którzy odbiorą kawałki ze swoim okrzykiem mogą dodatkowo wziąć udział w konkursie. Aby zawalczyć o jedną z nagród należy przesłać w konwersacji krótkie video, na którym uczestnik otwiera Desperados Nocturno. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone personalizowanymi koszulkami TURBOKOLOR, trampkami Vans lub torbami. Zwycięzcy otrzymają nagrody z odwzorowaną linią swojego okrzyku, który zarejestrowali korzystając z chatbota.
Kampania Desperadosa Nocturno obejmuje działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media, sampling oraz komunikację PR. Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a sampling przygotowała agencja Brave. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.
Komentarze