04.09.18, 14:00

Tu jest mój dom. Agnieszka Radwańska w kampanii Profbud

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Wraz z początkiem września br. ruszyła kampania wizerunkowa warszawskiego dewelopera Profbud, pod hasłem „Tu jest mój dom”. Jej twarzą została Agnieszka Radwańska.

„Tu jest mój dom” to nowa kampania wizerunkowa Profbud. Firma po raz kolejny nawiązała współpracę z tenisistką – Agnieszką Radwańską, która od 2016 r. jest twarzą marki. Hasło do tej pory promujące prestiżowe warszawskie osiedle Awangarda zostało wykorzystane do zbudowania motywu przewodniego nowej kampanii.

Spot został oparty na chwilach z życia tenisistki. Obraz w reklamie zbudowano na zasadzie połączenia momentów akcyjnych z delikatnie poruszającym się detalem w zamrożonym kadrze. Oryginalna technika kinografiki ma dawać efekt zatrzymującego się w tle obrazu i ekspozycji jednego, poruszającego się elementu na pierwszym planie. Dzięki takiemu zestawieniu uzyskano kontrast pomiędzy dynamiką a statyką. Materiały zdjęciowe do kampanii zostały zrealizowane na terenie Fortu Bema i Osiedla Awangarda – ukończonej już inwestycji firmy Profbud. Większość zdjęć wykonano w prestiżowym apartamencie pokazowym zaprojektowanym przez architektów – Agnieszkę Kuratczyk i Szymona Tarnowskiego z pracowni Tarnowski Division.

Kampania będzie emitowana w Warszawie, czyli mieście, w którym Profbud realizuje większość swoich inwestycji mieszkaniowych. Spoty o długości 60 sek. i 45 sek. wyświetlane będą w Internecie i warszawskich kinach. Dodatkowo kampania uzupełniona jest o reklamy w prasie i outdoor.

Za kreację i częściowe planowanie mediów odpowiada agencja Quattro por Quattro, spot został zrealizowany przy współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio, a reżyserią zajęła się Nastazja Gonera.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.