04.09.18, 14:00
Tu jest mój dom. Agnieszka Radwańska w kampanii Profbud
Wraz z początkiem września br. ruszyła kampania wizerunkowa warszawskiego dewelopera Profbud, pod hasłem „Tu jest mój dom”. Jej twarzą została Agnieszka Radwańska.
„Tu jest mój dom” to nowa kampania wizerunkowa Profbud. Firma po raz kolejny nawiązała współpracę z tenisistką – Agnieszką Radwańską, która od 2016 r. jest twarzą marki. Hasło do tej pory promujące prestiżowe warszawskie osiedle Awangarda zostało wykorzystane do zbudowania motywu przewodniego nowej kampanii.
Spot został oparty na chwilach z życia tenisistki. Obraz w reklamie zbudowano na zasadzie połączenia momentów akcyjnych z delikatnie poruszającym się detalem w zamrożonym kadrze. Oryginalna technika kinografiki ma dawać efekt zatrzymującego się w tle obrazu i ekspozycji jednego, poruszającego się elementu na pierwszym planie. Dzięki takiemu zestawieniu uzyskano kontrast pomiędzy dynamiką a statyką. Materiały zdjęciowe do kampanii zostały zrealizowane na terenie Fortu Bema i Osiedla Awangarda – ukończonej już inwestycji firmy Profbud. Większość zdjęć wykonano w prestiżowym apartamencie pokazowym zaprojektowanym przez architektów – Agnieszkę Kuratczyk i Szymona Tarnowskiego z pracowni Tarnowski Division.
Kampania będzie emitowana w Warszawie, czyli mieście, w którym Profbud realizuje większość swoich inwestycji mieszkaniowych. Spoty o długości 60 sek. i 45 sek. wyświetlane będą w Internecie i warszawskich kinach. Dodatkowo kampania uzupełniona jest o reklamy w prasie i outdoor.
Za kreację i częściowe planowanie mediów odpowiada agencja Quattro por Quattro, spot został zrealizowany przy współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio, a reżyserią zajęła się Nastazja Gonera.
Komentarze