05.09.18, 09:00
Błękitny pajączek w nowym formacie reklamowym Netii
Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV. Nowym bohaterem marki jest błękitny pajączek.
„Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat.” – powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Netii.
W kampanii - wykorzystującej nowy format reklamowy – bohater marki, pajączek, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej oraz o usługach telewizyjnych.
Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez Scholz&Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum.
Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VOD oraz różnego typu serwisy internetowe, potrwa do początku października 2018 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze