12.09.18, 09:00
Szef i reszta ponownie w kampanii Pracuj.pl
10 września br. wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki.
Na kampanię składają się cztery spoty TV i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl.
Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników. Kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Szef i Reszta”, wykorzystując hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, z przymrużeniem oka ma obrazować sytuacje zawodowe, które mogą być silnym bodźcem do podjęcia decyzji o zmianie pracy. W pierwszych spotach ekscentryczny Szef motywuje podczas codziennej pracy kierowcę i sprzedawcę.
Komunikacja będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat, TVP. Spoty będą emitowane również w serwisach VOD oraz social mediach. Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i regionalnych serwisach informacyjnych oraz największych rozgłośniach radiowych. Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych i profilach społecznościowych marki oraz w mediach regionalnych w całej Polsce. Działania potrwają do końca listopada.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź, czy nie szukasz” agencja Brain. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania performance prowadzone są przez dział promocji online Pracuj.pl. W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze