15.10.18, 09:00
Cape Morris zadba o nowy start WMF
WMF rozstrzygnęła przetarg dotyczący relaunchu marki. Agencja Cape Morris będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługę firmy.
Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu 2018 r. Agencja zajmie się wdrożeniem wypracowanej strategii komunikacji w kanałach digital (content marketing, e-commerce, influencerzy, social media), POS oraz działań media relations. Jest także autorem projektu nowego serwisu internetowego WMF oraz twórcą taktyki mediowej. Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Krzysztof Żukowski.
„Praca z marką premium wymaga specyficznego podejścia do działań sprzedażowych – grupa docelowa jest zawężona, przez co nawet projekt zwykłego serwisu, czy klasycznej karty produktowej, wymaga od agencji szczególnej dbałości o założenia strategiczne każdego działania – czy odpowiada tej wymagającej grupie docelowej? Nasza propozycja strategii spotkała się z pozytywnym odbiorem Klienta, głównie z tytułu nadania każdemu narzędziu walorów sprzedażowych i konkretnych wartości, z których będą one rozliczane. Zaplanowano długofalowe założenia strategiczne mające za zadanie pozycjonować WMF w punktach styków w przestrzeni Internetu, wykazujących największą wartość sprzedażową” - komentuje strateg prowadzący projekt WMF, Michał Szczepański.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze