03.10.18, 16:00
Roksana Wojciula w Mint Media
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, która objęła stanowisko Content Designera.
W Mint Media Wojciula odpowiedzialna jest za obsługę bieżących klientów agencji oraz współtworzenie strategii w działaniach new businessowych. Posiada ponad czteroletnie doświadczenie w zakresie copywritingu, social mediów i kreacji digitalowe. Przed podjęciem pracy w Mint Media, związana była z Isobar Poland, gdzie tworzyła treści dla takich marek jak: Audi, Nivea, Disney Channel, Oreo, Biedronka czy Plus. Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze