11.10.18, 06:00
Agencja Booost z długofalową kampanią dla Abra Meble
Agencja Booost (Grupa S/F) rozpoczęła długofalowe działania dla marki Abra Meble. Cała kampania oparta jest o big data i hiperspersonalizowany przekaz kierowany do konsumentów w czasie rzeczywistym. Głównym celem działań jest zwiększenie sprzedaży.
Kampania Abra Meble oparta o big data, ma docierać do konsumentów z hiperspersonalizowanymi kreacjami w czasie rzeczywistym z uwzględnieniem obecnych trendów i inspiracji. Kreacje z rekomendacjami mają powstawać na bieżąco w oparciu o segmentację zachowań użytkowników poszukujących podobnego asortymentu. Agencja będzie rozliczać się z marką na zasadzie success fee.
Elementem wdrożonych dla Abra Meble rozwiązań jest też ochrona reputacji marki w internecie poprzez dbanie o wybór otoczenia, w jakim emitowane są kreacje reklamowe. Kampania potrwa kilka miesięcy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze