05.10.18, 08:00

Na żywo w TVN. ŠKODA z pierwszą w Polsce multichannelową reklamą na żywo

Nowy projekt marki Skoda
Fot.: materiały prasowe

6 października br. ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. 

Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.

Celem działań reklamowych marki jest komunikacja benefitów nowego modelu ŠKODA FABIA. Aktywności są kolejnym etapem kampanii „Teraz możesz mieć wszystko”, realizowanej przez markę ŠKODA z udziałem spółek Dentsu Aegis Network Polska. 

Prawdopodobnie najtrudniejsza produkcja w historii polskiej reklamy realizowana jest przez Tadeusza Śliwę, czołowego polskiego reżysera reklamowego i twórcę „Ucha Prezesa”. Podczas transmisji 60-sekundowego mastershota z największej hali zdjęciowej w Polsce z ruchomą scenografią, po której będą się przemieszczały samochody marki ŠKODA, odbędzie się również koncert piosenkarki Bovskiej grającej na żywo wraz z zespołem. Wokalistka wykona cover utworu „You Got It” Roy’a Orbisona.

ŠKODA Fabia Live to akcja wyjątkowa pod względem technologicznym i logistycznym. Wyobraźmy sobie wielką filmową produkcję, minutowy film realizowany wśród kilku różnych, ruchomych scenografii, ze zdjęciami trickowymi, zmianami strojów, skomplikowaną choreografią i śpiewem na żywo. Dorzućmy do tego kilka samochodów i fakt, że całość realizowana jest na jednym długim ujęciu, podczas którego kamera, by nadążyć za akcją porusza się też na specjalnych wózkach. Wszystko musi udać się naraz, a do tego za pierwszym razem, ponieważ ujęcie jest transmitowane na żywo m.in. w internecie, telewizji i w kinie. Warto podkreślić, że realizacja ta zawiera kluczowe elementy odróżniające format reklamowy od relacji na żywo, np. określona długość, zamknięta formuła, muzyka, prezentacja produktu” – mówi Robert Kubicki, Creative Group Head, Isobar Polska.

Nie przesadzę, jeśli powiem, że po otrzymaniu briefu dotyczącego spotu live Skody wszystkie osoby zaangażowane w projekt po stronie TVN Media zakipiały entuzjazmem do realizacji tego wydarzenia. Cała akcja, która wskazuje na innowacyjne podejście do komunikacji marketingowej zarówno klienta, agencji, jak i domu mediowego, była dla nas doskonałą możliwością do zaangażowania oraz wykorzystania platform komunikacyjnych z portfolio TVN Media. Dostaliśmy unikatową okazję do zaprezentowania się jako otwarci na innowacje i potrzeby klientów w nowej rzeczywistości marketingowej, gotowi do dynamicznych zmian, jakie stawia przed nami rynek. Musieliśmy stanąć na wysokości zadania, nie tylko odpowiadając na założenia briefu, ale też realizując projekt z wykorzystaniem spektrum naszych możliwości w obszarach: telewizyjnych (włączając nasze gwiazdy), digital’owych oraz produkcyjnych (...)” – dodaje Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży TVN Media.

Działaniom komunikacyjnym towarzyszy product placement w programie „Mam talent”. Mnogość kanałów komunikacji dopełnia zangażowanie influencerów (Bovska, Rafał Masny z AbstrachujeTV). Spot reklamowy będzie transmitowany m.in. w kinach, ekranach sklepowych Media Markt, stronach głównych portali Wp.pl i Gazeta.pl oraz na profilach: ŠKODA, TVN, WP.PL, Dentsu Aegis Network Polska, Propeller Film, Isobar Polska na Facebooku oraz na Instagramie Rafała Masnego i Bovskiej.

Komentarze

Powiązane

09.07.24, 13:25
| telewizja / VOD » informacje
TVP zawiadamia Prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Agnieszka Romaszewska-Guzy: domagam się zaprzestania szkalowania mnie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna złożyła do Prokuratury Okręgowej w Warszawie zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa wyrządzenia szkody w obrocie gospodarczym, oszustwa oraz fałszerstwa faktur przez byłą dyrektor TVP i inne osoby pełniące funkcje kierownicze oraz współpracujące z TVP S.A. w likwidacji. 
09.07.24, 11:27
| telewizja / VOD » informacje
Eleven Sports z wyłącznymi prawami do transmisji Bundesligi od sezonu 2025/26
Od sezonu 2025/26 do końca 2028/29 Eleven Sports uzyskało wyłączne prawa do transmisji rozgrywek piłkarskich Bundesligi i 2. Bundesligi w Polsce.
08.07.24, 19:15
| telewizja / VOD » informacje | kultura » informacje
TVN Warner Bros. Discovery Partnerem Strategicznym Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN pozyskało nowego Sponsora Strategicznego, nawiązując współpracę z TVN Warner Bros. Discovery.
07.07.24, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Pięć muzycznych, dodatkowych kanałów w pakiecie Basic w Televio
Telewizja internetowa Televio na czas wakacji udostępni abonentom pakietu BASIC dodatkowe, muzyczne stacje.
07.07.24, 12:00
| telewizja / VOD » ludzie
Jeremy Diamond korespondentem CNN w Jerozolimie
CNN powołało Jeremy'ego Diamonda na stanowisko międzynarodowego korespondenta w Jerozolimskiej siedzibie stacji.
06.07.24, 23:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem. II sezon formatu w Onecie
W niedzielę, 30 czerwca br. o godz. 10:00 na stronie głównej Onet.pl i na kanale YouTube Onet On Tour pojawił się premierowy odcinek II sezonu programu „Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem”. Dziennikarz pokaże internautom Dalmację.
05.07.24, 08:37
| telewizja / VOD » informacje
Letnie propozycje w Music Box
1 lipca br. kanał Music Box wprowadza na antenę kilka wakacyjnych nowości.
04.07.24, 16:15
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na antenach Eurosportu i platformie Max. Znani dziennikarze będą komentować konkurencje
Eurosport i platforma Max na czas Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 buduje grupę komentatorów i ekspertów, którzy będą dzielić się swoją wiedzą z odbiorcami.
04.07.24, 11:35
| telewizja / VOD » seriale
Włatcy móch powracają do Czwórki. Jesienią nowe odcinki
Animacja Czwórki „Włatcy móch” powraca na antenę stacji Nowa seria produkcji pojawi się w jesiennej ramówce. W czasie wakacji stacja przypomni wszystkie dotychczasowe sezony serialu.
04.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | biznes i technologie » informacje
Aż 280 mln zł. Rekordowa wypłata z Ekstraklasy za sezon 2023/24 dzięki m.in. sprzedaży praw do transmisji TV
Ekstraklasa w sezonie 2023/24 wypłaciła klubom 280,2 mln zł, a ok. 9,5 mln zł trafiło do PZPN. Środki pozyskane przez spółkę pochodzą głównie ze sprzedaży krajowych i międzynarodowych praw do transmisji TV oraz scentralizowanych praw marketingowych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.