28.10.18, 15:00

Super Express liderem wśród polskich marek prasowych na YouTube

Logo Grupy Super Express
Fot.: materiały prasowe

Kanał „Super Expressu” jest liderem najnowszego rankingu polskich marek prasowych na YouTube. W sierpniu br. odnotował 4 226 337 wyświetleń (źródło: Sotrender, YouTube Trends Polska, sierpień 2018 r.), co daje w porównaniu z lipcem wzrost o 13 proc.

Filmy udostępnione pod marką „Super Expressu” youtuberzy oglądali w sierpniu łącznie przez 11 mln min. Średni czas oglądania materiałów „Super Expressu” wzrósł o 20 proc. w stosunku do lipca i wyniósł w sierpniu 2 min 33 sek. 

Do gwiazd kanału „Super Expressu” na YouTube należą: Ewa Wąsikowska-Tomczyńska, Piotr Koźmiński i Przemek Ofiara. Ich produkcje mają po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń i bardzo długi średni czas oglądania. Najlepszym materiałem sierpnia na był wideoblog „Kora – tego o niej nie wiecie” Ewy Wąsikowskiej-Tomczyńskiej, który odnotował ponad 400 tys. wyświetleń.

Do „Super Expressu” należy także „KOstyra SE”, jeden z najpopularniejszych kanałów bokserskich na polskim YouTube. Prowadzi go komentator boksu Andrzej Kostyra, kierownik działu sportowego „Super Expressu”. Kanał uruchomiony został pod koniec listopada 2017 r. i ma już ponad 44 tys. subskrybentów.

Komentarze

Powiązane

21.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 lutego?
20.02.24, 16:30
| prasa » informacje
Gremi Media wprowadza dekalog stosowania AI w redakcjach
Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” oraz „Parkietu” i serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z bezpieczeństwem i prywatnością.
20.02.24, 14:02
| prasa » informacje
Kobieta i Życie z wydaniem specjalnym z przepisami czytelniczek na Wielkanoc
21 lutego br. na rynku prasowym ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „Kobieta i Życie” – „Przepisy czytelniczek Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
20.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 lutego?
19.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 lutego?
18.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 lutego?
17.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lutego?
16.02.24, 11:26
| prasa » informacje
2 tysiące osób wzięło udział w czterech polonezach zorganizowanych przez Gazetę Wyborczą
“Gazeta Wyborcza” od ponad 20 lat, organizuje poloneza dla uczniów i uczennic szkół średnich w Opolu, Płocku, Wrocławiu, a w 2024 r. po raz pierwszy także w Legnicy. Maturzyści tańczą wraz z władzami miast, władzami uczelni wyższych, a także ze specjalnymi gośćmi.
16.02.24, 09:44
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lutego?
15.02.24, 11:12
| prasa » informacje
Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska 2024. Aż 171 zgłoszeń
Do tegorocznej rywalizacji w konkursie o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską autorzy i autorki z polskich i niemieckich redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych zgłosili aż 171 materiałów. Do końca marca br. organizatorzy ogłoszą maksymalnie 30 prac nominowanych do ścisłego finału.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.