21.10.18, 10:30
Książki. Magazyn do czytania po raz kolejny z dodatkiem o literaturze dla dzieci
16 października br. na rynku ukazał się kolejny numer dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania”, (Agora). Do magazynu po raz kolejny dołączony został dodatek o literaturze dla dzieci i młodszych dorosłych.
Nie po raz pierwszy do wydania dołączony został dodatek „Najlepsze książki dla dzieci i młodszych dorosłych”, w którym znaleźć można m.in. 22 najlepszych nowości dla dzieci według Joanny Olech, wywiad z nauczycielem historii o tym, jak rozmawiać o dawnych dziejach z młodym pokoleniem, a propozycje „horrorków” dla najmłodszych oraz opowieść z dreszczem Tomasza Minkiewicza.
Nowe wydanie „Książek. Magazynu do czytania” ukazało się na rynku 16 października br. w cenie 11,99 zł. Numer wspiera promocja w prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, w radiu, w kinach sieci Helios i w punktach sprzedaży prasy, a także autopromocja. Kreację kampanii przygotował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze